Wyzwania w Fortnite Battle Royale to specjalne zadania, które gracze mogą wypełniać w trakcie rozgrywania meczów. Są dodatkiem do głównych celów rozgrywki, czyli strzelania i próby jak najdłuższego przeżycia podczas rywalizacji.

Najważniejsze są wyzwania tygodniowe.

Wyzwania są różnorodne - od likwidowania konkretnej liczby wrogów, po odnajdywanie sekretnych obiektów. Ich wypełnianie zapewnia punkty doświadczenia (XP) oraz gwiazdki bojowe. Gwiazdki zbieramy po to, by w miarę ich kolekcjonowania odblokowywać kolejne stopnie Karnetu Bojowego - każdy sezon to 100 stopni do odblokowania, a na każdym czekają nowe nagrody.

Wyzwania dnia i wyzwania tygodniowe

Co 24 godziny w Fortnite pojawiają się nowe wyzwania dnia. Są one związane z celami bojowymi, takimi jak zabicie określonej liczby przeciwników. Kiedy wypełnisz je w trakcie trwania danego dnia, to otrzymasz nagrody. Szczegóły na temat ich realizacji znajdziesz w lobby w menu głównym gry, na lewo od postaci.

Wyzwania tygodniowe stanowią z kolei osobną sekcję. Są to zadania wyjątkowe, a 3 z nich (na 7) przeznaczone są jedynie dla osób, które wykupią Karnet Bojowy - dla każdego kolejnego sezonu należy kupić nowy karnet. W każdym tygodniu pojawia się zestaw nowych wyzwań. Można je podzielić na różne kategorie:

  • Eliminacja wrogów w konkretnej lokacji
  • Eliminacja wrogów konkretną bronią
  • Szukanie skrzyń w konkretnej lokacji
  • Wylądowanie we wskazanym punkcie
  • Przemieszczanie się konkretną trasą
  • Odnalezienie sekretnych przedmiotów

Nie musisz kończyć tygodniowych wyzwań w danym tygodniu. Najważniejsze, aby zrealizować je przed ukończeniem danego sezonu. W ten sposób zyskasz określone nagrody.

sezon8
Nowe skiny na 8 sezon

Wszystkie wyzwania tygodniowe

Poniżej znajduje się lista aktualnych tygodniowych wyzwań w sezonie 8. Od najświeższych, po najstarsze, które można dalej wykonywać przez cały czas trwania sezonu.

Wyzwania 7 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

Wymagające karnetu:

  • Zadawaj graczom obrażenia z powietrza
  • Przeszukaj skrzynie w Zalewie Zdobyczy lub na Butnym Brzegu
  • Etap 1: Zadaj obrażenia przeciwnikom jadąc na tyrolce
  • Zlikwiduj przeciwników w różnych nazwanych lokacjach

Wyzwania 6 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

Wymagające karnetu:

Wyzwania 5 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

  • Ukończ okrążenie na torze wyścigowym w Sielskim Siole
  • Przeszukaj skrzynie w Oazie Odpoczynku lub w Szemranych Szybach
  • Zadaj obrażenia przeciwnikom z broni z lunetą

Wymagające karnetu:

Wyzwania 4 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

Wymagające karnetu:

  • Wystrzel się z pirackiej armaty i przebij przez budowle
  • Przeszukaj zakopany skarb
  • Zlikwiduj przeciwników w Sielskim Siole lub Przyjemnym Parku
  • Etap 1: Przetrwaj 60 przeciwników w jednym meczu

Wyzwania 3 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

  • Etap 1: Odwiedź Zgubne Ziemie i Słone Strzechy w jednym meczu
  • Etap 1: Zniszcz kaktusy na pustyni
  • Postaw różne przedmioty z pola pułapek w jednym meczu

Wymagające karnetu:

Wyzwania 2 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

  • Etap 1: Wyląduj na podium
  • Zadaj obrażenia lądującym zrzutom zaopatrzenia
  • Likwidacje: Słone Strzechy lub Widmowe Wzgórza

Wymagające karnetu:

Wyzwania 1 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

  • Odwiedź wszystkie obozy piratów
  • Przeszukaj skrzynie w Sklepowej Sadybie lub Rozdrożu Rupieci
  • Etap 1: Zadaj obrażenia ze strzelby i broni wybuchowej w jednym meczu

Wymagające karnetu:

  • Odwiedź wielką twarz na pustyni, w dżungli i na śniegu
  • Użyj gorącego źródła w różnych meczach
  • Zalicz likwidację gracza ze strzelby, karabinu szturmowego i broni wybuchowej
  • Uszkodź pojazd, w którym jedzie przeciwnik

Kiedy resetują się wyzwania codzienne i kiedy pojawiają się wyzwania tygodniowe?

Kolejne wyzwania dzienne, dostępne dla wszystkich użytkowników Fortnite Battle Royale, pojawiają się codziennie o następującej godzinie:

  • Czas Brytyjski (BST): 0:01
  • Czas środkowoeuropejski: 1:01

Wyzwania tygodniowe, z których część dostępna jest jedynie dla posiadaczy płatnego Karnetu Bojowego dla danego sezonu, pojawiają się w każdy czwartek o następującej godzinie:

  • Czas Brytyjski (BST): 14:00
  • Czas środkowoeuropejski: 15:00

Przypominamy, że w przeciwieństwie do codziennych wyzwań, tygodniowe nie muszą być ukończone w konkretnym tygodniu. Aby je zaliczyć, trzeba je wykonać przed zakończeniem bieżącego sezonu. Sezon 7 kończy się w lutym 2019 roku.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz