Gdy pokonasz Genishiro Ashinę, odblokuj posążek rzeźbiarza: Platforma widokowa w wieży.

Następnie porozmawiaj z lekarką Emmą i zejdź po schodach na dół.

Odblokuj kolejny posążek: Komnata Kuro w górnej wieży (1) i porozmawiaj z Kuro (2) dwukrotnie. Staniesz przed wyborem: czy chcesz pomóc paniczowi zerwać więzy nieśmertelności, czy zachowasz kodeks shinobi. Nie ma znaczenia, jaką decyzję podejmiesz, ponieważ Boski potomek przekona Wilka do swoich racji. Następnie wręczy ci księgę na temat odprawienia rytuału zerwania nieśmiertelności.

175
176

Następnie podejdź do kadzielnicy (3) i dotknij jej. Potem znowu porozmawiaj z paniczem (2). Po zakończeniu konwersacji z Kuro udaj się do Isshina Ashiny, który przebywa w wieży zamkowej.

Pod schodami znajduje się przejście - skrót (4) - do Zaniedbanej świątyni. Aby z niego skorzystać wystarczy przylgnąć do ściany, która się obróci. Przeniesiesz się do tunelu prowadzącego do wspomnianej lokacji.

W rogu pomieszczenia przesuń zasuwę, aby odblokować wyjście na dach zamku (5). Wyjdź na zewnątrz i skręć w prawo. Udaj się do wieży (6) po prawej stronie. Tam odnajdziesz pana Isshina.

177

Wręczy ci Mętną sake i podziękuje, że pokonałeś Genishiro Ashinę. Porozmawiaj z nim na temat zerwania nieśmiertelności.

Wróć do Kuro, który tym razem przebywa w bibliotece (7), która wcześniej byłą niedostępna. Wspólnie ustalicie, co dalej robić. Masz dwie możliwości:

  • udać się do świątyni Senpou, do której wejście prowadzi przez Opuszczony loch, aby zdobyć Ostrze Śmiertelności
  • odnaleźć biały, pachnący kwiat, który rośnie gdzieś w Zatopionej Dolinie - rejonu, do którego dostaniesz się przechodząc przez lokację: Kapliczka Wielkiego Węża

Nie zapomnij zabrać z ziemi Klucza do kapliczki w Twierdzy, który leży obok Kuro. Jest on niezbędny, aby dostać się do lokacji w Zatopionej Dolinie.

Jeśli zdobyłeś Kroplę sakury - pokonując Panią Motyl, z którą stoczyłeś pojedynek w Ukrytej świątyni, w Posiadłości rodu Hirata - Boski potomek może użyć tego przedmiotu, aby wzmocnić twoje umiejętności wskrzeszania . Jeśli się zgodzisz, Wilk od tego momentu będzie posiadał trzy sploty wskrzeszenia.

Przed opuszczeniem komnaty porozmawiaj z Emmą, która stoi obok posążka: Komnata Kuro w górnej wieży. Od tej pory lekarka będzie przebywała w tej lokacji na stałe.

Reklama

O autorze

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Redakcja Eurogamer.pl

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.