Jedno z wyzwań na 6 tydzień 8 sezonu Fortnite jest dość nietypowe - musisz odnaleźć odpowiednie miejsce, posługując się wyłącznie jednym z ekranów wczytywania.

Jeżeli jesteś stałym graczem Fortnite, pewnie kojarzysz podobne zadanie z lupą. Tym razem szukamy lokacji, którą wskazuje piracki nóż.

W tym poradniku podpowiadamy jak znaleźć miejsce i podajemy konkretną lokalizację.

Miejsce, które wskazuje czubek noża - mapa

Aby zaliczyć zadanie, musisz się domyślić, o które miejsce chodzi, a następnie je odwiedzić. Pomoże ci w tym przygotowana przez nas mapa:

fortnite_knife_point_location

Dokładnie rzecz ujmując, powinieneś udać się do kwadratu J6, pomiędzy torem wyścigowym a Samotnym Schroniskiem.

fortnite_knife_point_location_1

Znajdziesz tam kilka drzew, niedaleko krańca pustyni.

fortnite_knife_point_location_2
fortnite_knife_point_location_3

Szukaj czarnego miejsca na ziemi, bez trawy. To lokacja, którą wskazuje nóż. Podejdź tam, a pojawi się gwiazdka. Wystarczy zebrać skarb, używając wskazanego na ekranie przycisku.

fortnite_knife_point_location_4

Pamiętaj, że jeżeli masz kłopoty z zaliczeniem wyzwania, warto poczekać kilka dni - większość graczy stara się zrobić zadanie jak najszybciej. Wybranie rozgrywki drużynowej, a nie klasycznej, to również dobry pomysł.

Wróć do strony głównej: Fortnite: sezon 8 - wyzwania tygodniowe

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz