Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Anthem na PC zyskuje do 65 procent wydajności dzięki technice DLSS

Choć nie we wszystkich scenach.

Nasi koledzy z działu Digital Foundry przygotowali szczegółową analizę dotyczącą wpływu techniki DLSS od Nvidii na płynność działania gry Anthem.

Najnowsza produkcja BioWare zyskuje do 65 procent wydajności, choć tylko w określonych scenach. Zwykle użycie nowej techniki wygładzania krawędzi od Nvidii powoduje wzrost wydajności w przedziale od 35 do 40 procent.

Anthem jest grą, która wykazuje silne zapotrzebowanie na moc procesora, toteż w przypadku tej konkretnej produkcji przedział jest bardziej elastyczny - od 20 do właśnie 65 procent wzrostu wydajności.

Autor analizy podkreśla jednak, że do największych wzrostów płynności dochodzi wówczas, gdy potrzebujemy tego najbardziej, co jest zdecydowanie dobrą wiadomością dla wszystkich graczy posiadających karty z serii RTX.

4K Native
4K DLSS
Zmniejszoną ilość szczegółów możemy zauważyć na liściach
4K Native
4K DLSS
DLSS zmienia „styl” krawędzi, obiektów i kształtów, nadając mu bardziej plastycznego charakteru
4K Native
4K DLSS
Na błyszczących powierzchniach nie tracimy zbyt wielu szczegółów
4K Native
4K DLSS
W niektórych scenach DLSS radzi sobie lepiej, niż klasyczne TAA
4K Native
4K DLSS
Utrata pewnych szczegółów pancerza jest widoczna, choć nie zauważymy jej w ruchu
4K Native
1800p
4K DLSS
W niektórych scenach DLSS zapewnia wyraźniejsze krawędzie
4K Native
1800p
4K DLSS
Stabilniejsze krawędzie zauważymy także podczas rozmycia spowodowanego szybkim ruchem
4K Native
1800p
4K DLSS
Stabilniejsze krawędzie zauważymy także podczas rozmycia spowodowanego szybkim ruchem
4K Native
1800p
4K DLSS
DLSS radzi sobie dobrze także w scenach z migoczącym światłem

Na powyższym porównaniu można zauważyć, że włączenie DLSS nie tylko zwiększa płynność działania gry, ale rzutuje dość wyraźnie na to, jak prezentują się krawędzie niektórych obiektów.

Digital Foundry podkreśla, że choć technika DLSS dopiero raczkuje w świecie gier i do doskonałości czeka ją długa droga, tak już teraz efekty przy jej zastosowaniu potrafią być naprawdę imponujące.

Anthem zadebiutował 22 lutego na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. „BioWare zaprojektowało fantastyczną mechanikę walki i udaną grę kooperacyjną” - głosi nasza recenzja Anthem.

Cover image for YouTube videoAnthem PC Revisited: Can Nvidia DLSS Solve Its Performance Problems?
Szczegółowa analiza wsparcia DLSS w Anthem

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Anthem

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Komentarze