Todd Howard: Fallout 76 to wielki sukces, pomimo licznych problemów

Społeczność milionów graczy.

Todd Howard - główny producent w studiu Bethesda - uważa, że Fallout 76 to udany eksperyment, pomimo licznych problemów podczas projektowania, a następnie po premierze gry.

- Wiedzieliśmy, że debiut Fallout 76 to dopiero początek. Naprawdę się cieszymy, że gra okazała się wielkim sukcesem - powiedział Howard podczas panelu na PAX East 2019.

- Mamy ogromną bazę milionów graczy, którzy dzielą się z nami wrażeniami. Naszym celem jest stworzenie platformy dla fanów marki Fallout. Mamy setki pomysłów, nadchodzi wiele świetnej zawartości - dodał.

fal
Fallout 76 to pierwsza wieloosobowa gra z serii

Howard nie zapomina jednak o problemach, z którymi borykali się zarówno deweloperzy w fazie twórczej, jak i gracze - po premierze.

- Wiedzieliśmy, że na drodze czeka wiele przeszkód i zdecydowanie musieliśmy im stawić czoła. Niektóre z nich były trudniejsze, niż się spodziewaliśmy. To był dla nas zupełnie nowy projekt.

Zobacz: Fallout 76 - Poradnik, Solucja

- Mieliśmy wiele problemów podczas tworzenia Fallout 76 i czasem widać je na ekranie. Mimo że tego nie chcemy - tłumaczy deweloper.

Źródło: zapis transmisji na YouTube

Reklama

Skocz do komentarzy (3)

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami