Dotarłeś do tej lokacji od strony posążku rzeźbiarza: Ścieżka do posiadłości.

Po pokonaniu Łowcy shinobi Enshina z Misen idź w górę ścieżki. Przed sobą zobaczysz przeciwników. Możesz ich ominąć, by potem ich zaskoczyć, wskakując na wzniesienie (1) po lewej stronie. Następnie przedostań się na gałąź i po cichu zabij dwóch wrogów.

Kieruj się w kierunku zbocza, na którym stoi kilku przeciwników. Zanim tam się udasz, zajmij się łucznikiem na prawo.

Na zbocze możesz się dostać również za pomocą linki z hakiem, ale wówczas musisz szybko dopaść łuczników i zabić ich. Pozostań cały czas w ruchu, aby nie mieli szans, by celnie trafić w Wilka.

102

Idź w kierunku mostu. Po przeciwległej stronie zobaczysz silnego przeciwnika z maczugą, dwóch z tarczą i łucznika. Wyciągnij ich pojedynczo, rzucając w nich shurikenem.

Narzędzie protezy: Mglisty kruk

Zanim pójdziesz dalej, w kierunku płonących budynków, wskocz do wody i płyń w stronę wodospadu. Spotkasz w tym miejscu rybę (2) - zabijając ją, zdobędziesz Łuskę karpia skarbów, a także odnajdziesz ukryte przejście (3).

103

Zniszcz bambusowe paliki i wjedź do tunelu. Na jego końcu odnajdziesz skalny korytarz prowadzący w górę. Odbijaj się od ścian, aby przedostać się na szczyt wzniesienia. Gdy wejdziesz po schodach, pojawi się szermierz ubrany na fioletowo.

To bardzo zwinny i trudny do pokonania przeciwnik. Jeśli nie możesz sobie z nim poradzić, ucieknij ze wzgórza, zeskakując do wody. Następnie wróć na górę. Rywal powinien przestać cię szukać. Wówczas, gdy będzie odwrócony tyłem, zadaj mu śmiertelny cios.

104

Wejdź po schodach. W budynku (4) znajdziesz Pióro mglistego kruka - narzędzie protezy.

Następnie wróć na most.

Droga w kierunku posiadłości, spotkanie z Sową

Gdy miniesz most, wejdziesz na teren posiadłości, która stoi w ogniu. Przy kamieniu spotkasz konającego Sowę (5). Porozmawiaj z ojcem. Wręczy ci Klucz do ukrytej posiadłości.

105

Wskocz na gałąź (6), a potem na dach wieży (7). Następnie zeskocz na mur posiadłości i - używając linki z hakiem - przedostań się do kolejnych punktów zaczepienia (8). Na końcu wystarczy, że zeskoczysz na ziemię, obok drewnianego budynku.

106

Drogo do posążku rzeźbiarza: Główna sala

Wejścia do skalnego tunelu (9), prowadzącego do posążku rzeźbiarza: Główna sala, pilnuje kilku przeciwników. Zanim tam pójdziesz, możesz udać się w lewo (10), do mniejszej lokacji, gdzie znajdziesz kilka przedmiotów oraz dwóch przeciwników.

107

Gdy będziesz gotowy, wejdź do skalnego korytarza (9). Na jego końcu, odbij się od ścian, by przedostać się na górę, na teren posiadłości.

Reklama

O autorze

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Redakcja Eurogamer.pl

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Więcej artykułów od Marcin Dolata