Tengu z Ahiny, postać, która zleci ci to zadanie, spotkać można w Fortecy przy bramie zamku. Ta część lokacji będzie niedostępna dopóki nie pokonasz bossa: Gyoubu Oniwę.

Gdy uda ci się ta trudna sztuka, wejdź po schodach do fortecy. Na parterze spotkasz charakterystyczną postać - Tengu z Ahiny (1).

Poprosi cię o przysługę. Twoim zadaniem będzie zabicie, jak to on określa: "szczurów", które zaległy się w Ashinie.

W rzeczywistości są to trzy niskie kreatury w bambusowych kapeluszach (2). Spotkasz je w lokacji za bramą, za posążkiem: Brama zamku w Ashinie. Idąc ścieżką ku drugiej bramie „szczury” znajdują się obok drzew, na wzniesieniu.

056

Walka z nimi do najprostszych nie należy, chyba że posiadasz wmontowany topór, który niszczy ich kapelusze, czyli tarcze. Zakradając się po cichu możesz wyeliminować przynajmniej dwóch z nich. W walce z przeciwnikami przydają się petardy shinobi, które na chwile unieruchamiają wrogów.

057

Gdy zabijesz zabójców w bambusowych kapeluszach, wróć do Tengu. W nagrodę za pomoc wręczy ci Ezoteryczny tekst Ashiny.

254

Tengu z Ashiny (3) spotkasz po raz drugi, w dalszym etapie gry. Będzie na ciebie czekał przy posążku rzeźbiarza Kapliczka Wielkiego Węża (4) na terenie Zamku w Ashinie. Porozmawiaj z nim.

255

Tengu chce, abyś udowodnił swoją wartość. W tym celu musisz osiągnąć mistrzostwo sztuk walki. Aby tego dokonać, musisz zdobyć najwyższy poziom zdolności jednej ze szkół (na powyższym obrazku pokazuemy jedną z kilku takich zdolności).

256

Jeśli zatem wykupisz za punkty umiejętności ostatni talent w jednym z drzewek sztuk (shinobi, protezy, Ashiny, świątynne), porozmawiaj ponownie z Tengu, a wręczy ci Ezoteryczny tekst Mushin, dzięki któremu możesz poznać nowe zdolności.

Więcej artykułów od Marcin Dolata