Death Stranding weszło w „kluczowy etap produkcyjny”, pomimo że różne elementy nie tworzą jeszcze spójnej całości - poinformował za pośrednictwem Twittera Hideo Kojima, główny producent gry.

Deweloper napisał, że nie rozpoczęto jeszcze etapu testowania i debugowania (usuwania błędów). Stwierdził jednak, że gra w Death Stranding codziennie na PlayStation 4 i decyduje, które elementy zachować, a które odrzucić.

Interesującym jest fakt, że Kojima wspomina o PS4. Dotychczas nie potwierdzono bowiem, czy Death Stranding zadebiutuje na omawianym sprzęcie, czy konsoli Sony z kolejnej generacji.

Być może szczegółów dowiemy się dzięki zaplanowanym na dzisiejszy wieczór wydarzeniu State of Play, podczas którego Sony zaprezentuje przygotowywane nowości.

Zobacz: Death Stranding - premiera i najważniejsze informacje

W Death Stranding wcielamy się w nietypowego kuriera, który przenosi nie tylko standardowe pakunki, ale też ciała. Nie zabraknie wątków paranormalnych. W głównego bohatera wciela się aktor Norman Reedus.

Źródło: Twitter

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.