Death Stranding na kluczowym etapie produkcyjnym. Hideo Kojima codziennie gra w tytuł na PS4

Brak jeszcze spójnej całości.

Death Stranding weszło w „kluczowy etap produkcyjny”, pomimo że różne elementy nie tworzą jeszcze spójnej całości - poinformował za pośrednictwem Twittera Hideo Kojima, główny producent gry.

Deweloper napisał, że nie rozpoczęto jeszcze etapu testowania i debugowania (usuwania błędów). Stwierdził jednak, że gra w Death Stranding codziennie na PlayStation 4 i decyduje, które elementy zachować, a które odrzucić.

Interesującym jest fakt, że Kojima wspomina o PS4. Dotychczas nie potwierdzono bowiem, czy Death Stranding zadebiutuje na omawianym sprzęcie, czy konsoli Sony z kolejnej generacji.

Być może szczegółów dowiemy się dzięki zaplanowanym na dzisiejszy wieczór wydarzeniu State of Play, podczas którego Sony zaprezentuje przygotowywane nowości.

Zobacz: Death Stranding - premiera i najważniejsze informacje

W Death Stranding wcielamy się w nietypowego kuriera, który przenosi nie tylko standardowe pakunki, ale też ciała. Nie zabraknie wątków paranormalnych. W głównego bohatera wciela się aktor Norman Reedus.

Źródło: Twitter

Reklama

Skocz do komentarzy (4)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor  |  PrzemWan

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (4)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami