Sekiro - znajdźki i sekrety: narzędzia i ulepszania protezy

Miejsca, w których znajdują się narzędzia i ulepszenia protezy shinobi (ręki).

Na tej stronie zamieściliśmy informacje, gdzie znajdują się narzędzia protezy shinobi oraz ulepszenia do niej.

W trakcie gry odnajdujemy wiele przedmiotów, dzięki którym lepiej wykorzystamy protezę podczas walki, dlatego warto ich szukać.

Aby zamontować nowe narzędzie lub ulepszyć te, które już posiadamy, należy udać się do rzeźbiarza, który znajduje się w lokacji Zaniedbana świątynia.

Więcej informacji na temat protezy ręki zamieściliśmy na stronie: Sekiro - proteza shinobi: narzędzia, ulepszanie, symbole ducha

Wmontowany shuriken - przedmiot: Kółko shurikenów

Przedmiot Kółko shurikenów, dzięki któremu rzeźbiarz zamontuje Wilkowi Wmontowany shuriken, znajduje się kilka metrów za posążkiem rzeźbiarza: Mur podzamcza - ścieżka do bramy.

039

Nad bramą znajduje się przejście, a w nim, obok zwłok, leży Kółko shurikenów.

Petarda shinobi - przedmiot: Petardy Roberta

Petardy Roberta zakupisz u Kramarza z wroniego zagonu, w Podzamczu Ashiny. Jego namiot znajduje się pomiędzy posążkiem rzeźbiarza Mur podzamcza - ścieżka do bramy a Mur podzamcza - schody. Dokładną lokalizację tego miejsca znajdziesz na stronie: Sekiro - Mur podzamcza - ścieżka do bramy: boss Generał Naomori Kawarada, kramarz, staruszka.

038

Dzięki Petardzie Roberta zdobędziesz narzędzie protezy ręki: Petarda shinobi.

Dysza ogniowa - przedmiot: Ognista lufa

Ognistą lufę odnajdziesz w lokacji: Ścieżka do posiadłości, na terenie Posiadłości rodu Hirata. Na stronie: Sekiro - Ścieżka do posiadłości wskazaliśmy jej dokładną lokalizację.

114

Dzięki Ognistej lufie zamontujesz narzędzie protezy ręki: Dysza ogniowa.

Wmontowany topór - przedmiot: Topór Shinobi Małp

Topór Shinobi Małp znajdziesz w lokacji: Ścieżka do posiadłości, na terenie Posiadłości rodu Hirata. Na stronie: Sekiro - Ścieżka do posiadłości wskazaliśmy jego dokładną lokalizację.

115

Dzięki Toporowi Shinobi Małpy zdobędziesz narzędzie protezy ręki: Wmontowany topór.

Sabimaru - przedmiot: Sabimaru

Odnalezienie miecza Sabimaru powiązane jest z rozwiązaniem zagadki dotyczącej Notatki o Sabimaru, którą można zakupić od Handlarza wiedzą Fujiokii.

Przedmiot znajduje się w skrzyni, na parterze zamku w Ashinie (wskazaliśmy to miejsce na poniższym obrazku). Jak dostać się do tej lokacji, opisaliśmy na astronie: Sekiro - Sień w górnej wieży.

371

Wmontowany parasol - przedmiot: Żezna Forteca

Przedmiot niezbędny do zamontowania nowego narzędzia protezy zakupisz od Borsuka Czarnego Kapelusza, który ukrywa się w lokacji: Stary grób, obok zamku w Ashinie.

372

Tę postać znajdziesz w budynku (oznaczyliśmy go strzałką na powyższym obrazku) w dolnej części lokacji, którego pilnuje kilku przeciwników, niedaleko zniszczonego mostu.

Borsuk Czarny Kapelusz po jakimś czasie przemieści się w do Świątyni Senpou, góry Kongo i wówczas nie będziesz mógł zakupić od niego ważnego przedmiotu. Jeśli nie uda ci się w porę zakupić Żelaznej Fortecy, wróć do tego miejsca, gdy Zamek w Ashinie zostanie zaatakowany przez najeźdzców. W tym samym budynku odnajdziesz na podłodzę wspomniany przedmiot.

Wmontowana włócznia - przedmiot: Złamany Róg Gyoubu

Złamany Róg Gyoubu znajdziesz w lokacji: Zbiornik w Ashinie, obok zamku w Ashinie.

368

Aby znaleźć ten przedmiot, musisz najpierw zdobyć klucz do wartowni, który ma przy sobie jeden ze strażników na moście prowadzącym do Opuszczonego lochu. Zaznaczyliśmy wartownika żółtą strzałką na powyższym obrazku.

369

Gdy zdobędziesz klucz, otwórz drzwi do budynku (oznaczyliśmy je żółtą strzałką na powyższym obrazku), który znajduje się niedaleko, w tej samej lokacji, przed Księżycową wieżą.

Boskie uprowadzenie - przedmiot: Duży wachlarz

Duży wachlarz leży przed posągiem Buddy w Twierdzy, w Zatopionej Dolinie (oznaczyliśmy to miejsce strzałką na poniższym obrazie). Dostęp do tego pomieszczenia broni boss: Długoręki Parecznik Żyrafa.

370

Gwiżdzący palec - przedmiot: Smukły palec

Smukły palec, dzięki któremu Rzeźbiarz zamontuje Gwiżdzący palec, zdobędziesz pokonując bossa: Małpi Strażnik w Zatopionej Dolinie.

276

Ulepszenie do: Gwiżdzący palec (przedmiot: Pierścień malkontenta)

Pierścień malkontenta - dzięki któremu ulepszysz Gwiżdzący palec, tworząc narzędzie protezy: Malkontent - zdobędziesz pokonując bossa: Wojownik Shichimen w lokacji: Leże Małpiego Strażnika, w Głębinach w Ashinie. Ten przeciwnik pojawi się w tym miejscu dopiero gdy:

  • zabijesz bossa: Małpi Strażnik w Zatopionej Dolinie
  • zabijesz bossa: Małpi Strażnik, który pojawi się w Głębinach w Ashinie, w jaskini za lokacją: Zatrute rozlewisko
373

Ulepszenie do: Dysza ogniowa (przedmiot: Żarząca się żywica)

Żarzącą się żywicę - dzięki której ulepszysz Dyszę ogniową, tworząc narzędzie protezy: Dysza ogniowa Okinagi - znajdziesz w lokacji: Wieś Mibu, w Głębinach w Ashinie. Ten przedmiot znajduje się po drugiej stronie jeziora, na dachu zrujnowanego domu.

374

Ulepszenie do: Shuriken (przedmiot: Widmowy kunai)

Przedmiot: Widmowy kunai - dzięki któremu ulepszysz Shuriken, tworząc narzędzie protezy: Widmowy kunai - zakupisz od handlarza Anayamy, który znajduje się przed posążkiem rzeźbiarza: Mur podzamcza - schody, w Podzamczu Ashiny.

375