Nasiona tykwy to bardzo przydatne przedmioty. Dzięki nim zwiększamy liczbę użyć tykwy leczącej.

Informacje na temat leczenia znajdziesz na stronie: Sekiro - leczenie: tykwa lecznicza, przedmioty leczące.

Poniżej opisujemy, gdzie znaleźć nasiona - według kolejności przechodzenia gry, choć ze względu na strukturę świata każdy gracz może poszczególne lokacje odwiedzić w innym porządku.

Nasiono tykwy #1

Otrzymasz ten przedmiot po zabiciu bossa: Generał Naomori Kawarada, który znajduje się w lokacji Mur podzamcza - ścieżka do bramy, od razu za bramą za posążkiem rzeźbiarza o tej samej nazwie.

035
Arena walki z Generałem Naomorim Kawaradą

Nasiono tykwy #2

Nasiono znajduje się w bramie oddzielającej arenę walki z bossem: Skuty Ogr a miejscem, gdzie przebywa drugi boss: Generał Tenzen Yamauchi (inaczej opisując: na drodze pomiędzy posążkiem rzeźbiarza: Mur podzamcza - schody a posążkiem: Dolina pod mostem).

040

Gdy wejdziesz się do korytarza w bramie, idź w stronę pomieszczenia. W nim znajdziesz nasiono.

Nasiono tykwy #3

Nasiono zakupisz w Kramarza z pola bitwy, który stacjonuje obok Fortecy przy bramie zamku, za schodami. Aby odblokować dostęp do niego, najpierw musisz pokonać bossa Gyoubu Oniwę.

050

Nasiono tykwy #4

Nasiono zakupisz u Handlarza wiedzą Fujioki, które znajdziesz przed zamkiem w Ashinie. Zanim zaoferuje ci swoje towaru, musisz mu pomóc rozwiązać jego problem.

118

Na stronie: Sekiro - Handlarz wiedzą Fujioka opisujemy, gdzie odnajdziesz sprzedawcę oraz co należy zrobić, aby zaczął handlować z Wilkiem.

Nasiono tykwy #5

Leży w skrzyni przed posążkiem rzeźbiarza: Sień w górnej wieży, w Zamku w Ashinie.

117

Nasiono tykwy #6

Leży przed ołtarzem, w jednym z pomieszczeń świątynnych, na drodze pomiędzy posążkami rzeźbiarza Świątynia Senpou, góra Kongo a Shugendo.

262

Nasiono tykwy #7

Nasiono znajduje się w dobrze ukrytym miejscu na początku regionu: Zatopiona Dolina, pomiędzy posażkami rzeźbiarza: Dolina pod kapliczką a Zatopiona Dolina.

263

Odnajdź wejście do skalnego tunelu (żółta strzałka na powyższym obrazku) i wejdź do korytarza. Następnie wskocz na kolejną półkę skalną. Na górze odnajdziesz mały obóz. Za namiotem leży nasiono tykwy (zaznaczyliśmy je żółtą strzałką na poniższym obrazie).

264

Wkrótce aktualizacja.

Więcej artykułów od Marcin Dolata