Gliwickie studio The Farm 51 poinformowało, że w czwartym kwartale ubiegłego roku sieciowa strzelanka World War 3 wygenerowała łącznie ponad 12 milionów złotych przychodów.

Większość kwoty - około 10,26 milionów złotych - osiągnięto za pomocą Steama. Pozostała część, czyli 1,86 milionów złotych, pochodzi z innych platform dystrybucji cyfrowej, w tym Humble Bundle.

Przedstawiciele The Farm 51 podkreślili, że w sklepie Valve gra wygenerowała łącznie ponad 20 mln zł, ale 9,79 mln złotych oddano w ramach należnego podatku VAT, prowizji oraz zwrotów pieniędzy dla nabywców.

ww3_przychody
World War 3 przedstawia współczesny konflikt zbrojny

World War 3 ukazało się w październiku ubiegłego roku, ale jedynie we wczesnej wersji. Początkowo tytuł cieszył się dużym zainteresowaniem - w ciągu trzech dni od premiery sprzedano ponad 100 tysięcy egzemplarzy.

Wysokość kwoty przekazanej Valve może jednak sugerować, że część graczy po zapoznaniu się ze strzelanką zwróciła produkcję. Ponadto dane gromadzone przez serwis Steam Charts wskazują, że grono aktywnych użytkowników regularnie się zmniejsza - w minionym miesiącu najwyższa liczba jednocześnie bawiących się osób wynosiła jedynie 233.

Gra skupia się na sieciowych zmaganiach 64 graczy podzielonych na dwa zespoły. Tytuł przypomina serię Battlefield - podczas starć możemy korzystać między innymi z czołgów. Jedną z frakcji jest Polska, a wśród map jest lokacja w Warszawie.

World War 3 wyróżnia się zaawansowanym systemem modyfikowania broni - wymienić możemy nawet najdrobniejsze elementy. Do tego autentyczne systemy balistyki i pancerzy, które w realistyczny sposób chronią przed obrażeniami.

Źródło: StockWatch

Reklama

O autorze

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Redakcja Eurogamer.pl

Piotrek zajmuje się w naszym serwisie głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Więcej artykułów od Piotr Bicki