Podczas prezentacji na GDC 2019, Epic Games poinformowało, że Metro Exodus sprzedało się w Epic Games Store w większej liczbie egzemplarzy niż Metro: Last Light, czyli poprzednia odsłona cyklu, na Steamie.

Pomimo czasowej wyłączności dla sklepu twórców Fortnite, Exodus osiągnął 2,5 razy lepszy wynik niż Last Light - w tym samym okresie od premiery. Nie podano jednak konkretnych danych.

Należy pamiętać, że na wyniki wpływ może mieć wiele czynników. Metro: Last Light zadebiutowało w 2013 roku, kiedy cyfrowa dystrybucja nie była jeszcze tak popularna.

met2
W 2014 roku zadebiutowała odświeżona wersja, Redux

Poza tym, Exodus mógł zainteresować więcej graczy niż poprzednie odsłony cyklu, ponieważ marka staje się coraz silniejsza i bardziej rozpoznawalna.

- Najważniejsza jest gra, a nie sklep, który ją sprzedaje - powiedział na scenie Steve Allison, szef Epic Games Store.

Zobacz: Metro Exodus - Poradnik, Solucja

Przypomnijmy, że sklep Epic zdobył już wiele znaczących gier na wyłączność (stałą lub czasową). To wspomniane Metro Exodus, The Division 2, gry Quantic Dream, Control i The Outer Worlds.

Źródło: VG247

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.