Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sekiro: Shadows Die Twice - porównanie grafiki wersji PC, PS4 Pro i Xbox One X

Materiał w 4K.

Dziennikarze serwisu IGN opublikowali materiał, w którym porównali ze sobą oprawę graficzną Sekiro: Shadows Die Twice - nowej gry od twórców Dark Souls - w wersjach PC , PS4 Pro i Xbox One X.

Nagranie - zarejestrowane w rozdzielczości 4K - sugeruje, że produkcja wygląda prawie tak samo na wszystkich wymienionych platformach sprzętowych. Różnice pomiędzy poszczególnymi edycjami konsolowymi wydają się niewielkie.

Nieco inaczej jest w przypadku PC. Z materiału wynika, że na komputerach osobistych oprawa graficzna tytułu jest nieco bardziej szczegółowa od odpowiedników z mocniejszych platform Sony oraz Microsoftu.

Zobacz na YouTube

Akcję produkcji osadzono w szesnastowiecznej Japonii, podczas okresu zwanego Sengoku. Gracze pokierują jegomościem znanym jako The Wolf - opiekunem młodego chłopca. Dziecko zostaje jednak porwane i wojownik musi uratować młodzieńca.

Podobnie jak wcześniejsze projekty studia From Software, gra wyróżni się wysokim poziomem trudności. Pojawią się jednak pewne zmiany w systemie starć - przykładowo zabraknie wskaźnika energii, co pozwoli wykonywać uniki bez ograniczeń.

W Sekiro wcielimy się w shinobi

Sekiro: Shadows Die Twice zadebiutuje 22 marca na PC, PS4 i Xbox One. „Tytuł na pewno spodoba się miłośnikom cyklu Souls oraz gry Bloodborne. Dopracowana do granic możliwości walka, choć wyraźnie inna, wciąż jest wymagająca, a rozgrywkę urozmaica też możliwość skradania się” - napisaliśmy we wrażeniach z wczesnej wersji.

Zobacz: Sekiro: Shadows Die Twice - Poradnik, Solucja

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Sekiro: Shadows Die Twice

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.
Komentarze