Po przeprowadzeniu testów wyższych cen abonamentu, Netflix wprowadza kolejne zmiany. Tym razem platforma zablokuje w Polsce 30-dniowy, bezpłatny okres próbny - dostępny do tej pory dla każdego, kto rozpoczął korzystanie z usługi.

Biuro Prasowe polskiego oddziału Netfliksa informuje, że decyzja pomoże „lepiej zrozumieć wartość platformy”. Zaznacza jednak, że zmiany nie muszą być wprowadzone na stałe.

„W Twoim kraju nie oferujemy obecnie bezpłatnego okresu próbnego. Aby rozpocząć członkostwo, odwiedź witrynę Netflix.com, wybierz plan i preferowaną opcję płatności, wprowadź adres e-mail, wpisz hasło, a potem zacznij oglądać.” - głosi z kolei oficjalna strona platformy.

net
Wszyscy użytkownicy muszą zapłacić - nawet nowi

Niewykluczone, że na decyzję częściowo wpłynęły aukcje internetowe, na których nielegalnie sprzedawano dostęp do miesięcznego okresu próbnego - za cenę znacznie niższą niż standardowe stawki.

Zobacz: Najlepsze seriale Netflix Original - Ranking 2018

Aktualnie pakiet podstawowy (1 ekran i jakość SD) kosztuje 34 zł miesięcznie. Za wariant Standard (2 ekrany w jakości HD) zapłacimy 43 zł za miesiąc. Natomiast najdroższa opcja Premium (4 ekrany i jakość Ultra HD) to koszt 52 zł miesięcznie.

Źródło: Nflix, Netflix

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz