Devil May Cry 5 - Przebudzenie (Misja 18): Gryf, Cień, Koszmar

Etap, w którym musisz zmierzyć się z dotychczasowymi sprzymierzeńcami V.

W misji o nazwie Bracia, w której stoczyłeś kolejną walką z bossem Urizenem, okazało się, że był nim starszy brat Dantego Vergil. Po jego pokonaniu do ciała przeciwnika podszedł V, który nieoczekiwanie zjednoczył się z umierającym demonem.

Po wypełnieniu misji Dante otrzymuje nową broń, czyli wyrzutnię rakiet Kalina Ann II, od której możesz teraz korzystać. Jeśli w trakcie misji 11 o nazwie Powód odnalazłeś już sekretną broń, czyli podstawową wersję Kaliny Ann, to od tej pory będziesz mógł korzystać z dwóch wyrzutni rakiet jednocześnie.

W nowej misji głównym celem będzie pokonanie trzech dotychczasowych sojuszników V, czyli:

  • Gryfa
  • Cienia
  • Koszmaru
084

Po rozpoczęciu nowej misji rusz przed siebie. Już po kilku krokach wejdziesz na arenę, gdzie pojawi się pierwszy z przeciwników, czyli Gryf (1). Ptak będzie szybko się przemieszczał i ostrzeliwał bohatera oraz przyzywał pioruny.

W trakcie walki staraj się stale pozostawać w ruchu, a samego przeciwnika atakować przy pomocy broni dystansowej lub ataków z bliska wykonywanych bronią białą albo pięściami. Aby szybko znaleźć się w pobliżu latającego Gryfa można skorzystać ze specjalnego uniku w stylu walki Psotnik.

085

Po zakończeniu walki wskocz na podwyższenie i zniszcz skrzepy krwi na końcu. Następnie przejdź przez krwawe przejście, pokonaj kilku wrogów i kontynuuj do areny z drugim wrogiem, czyli Cieniem (2).

Jak dobrze wiesz ten rywal jest dość szybki i wyprowadza różne ataki - od pojedynczych uderzeń, przez obszarowego jeża, kończąc na ciosach zadawanych w powietrze. W tym przypadku sam zdecyduj czy wolisz prowadzić walkę na dystans czy też będziesz skracał dystans i atakował rywala z bliska.

Walka z Koszmarem, Gryfem i Cieniem

Po pokonaniu Cienia wskocz na szczyt kamiennych platform, rozpraw się z kilkoma przeciwnikami (jeśli zniszczysz trzech z czerwonymi kryształami, to pojawi się niebieska kula) i zniszcz skrzep krwi. Załatw rycerzy i ruszaj dalej, aż dotrzesz na arenę z Gryfem i Cieniem, których musisz pokonać jednocześnie.

086

W ten sposób odblokujesz drogę do przejścia, z którego skorzystaj. Na ostatniej arenie musisz stawić czoła Gryfowi, Cieniowi oraz Koszmarowi (3). Ważne jest ciągłe pozostawanie w ruchu i atakowanie Koszmaru w pierwszej kolejności, ponieważ pasek zdrowia na dole ekranu będzie spadał tylko w momencie atakowania jego.

W międzyczasie wykonuj uniki zarówno przed atakami Koszmaru, jak i Cienia i Gryfa. Wymaga to niemal ciągłego pozostawania w ruchu. Dwójką ostatnich rywali zajmuj się w momencie, gdy osłabisz Koszmar na tyle, że zniknie.

Skupiaj się wtedy na pozostałej dwójce i kulach, w które się zamieniają, tak długo, aż Koszmar pojawi się ponownie, po czym znów atakuj głównie niego. Po zakończonej walce rozpocznie się finalna scenka, po której misja się skończy.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami