W misji o nazwie Bracia, w której stoczyłeś kolejną walką z bossem Urizenem, okazało się, że był nim starszy brat Dantego Vergil. Po jego pokonaniu do ciała przeciwnika podszedł V, który nieoczekiwanie zjednoczył się z umierającym demonem.

Po wypełnieniu misji Dante otrzymuje nową broń, czyli wyrzutnię rakiet Kalina Ann II, od której możesz teraz korzystać. Jeśli w trakcie misji 11 o nazwie Powód odnalazłeś już sekretną broń, czyli podstawową wersję Kaliny Ann, to od tej pory będziesz mógł korzystać z dwóch wyrzutni rakiet jednocześnie.

W nowej misji głównym celem będzie pokonanie trzech dotychczasowych sojuszników V, czyli:

  • Gryfa
  • Cienia
  • Koszmaru
084

Po rozpoczęciu nowej misji rusz przed siebie. Już po kilku krokach wejdziesz na arenę, gdzie pojawi się pierwszy z przeciwników, czyli Gryf (1). Ptak będzie szybko się przemieszczał i ostrzeliwał bohatera oraz przyzywał pioruny.

W trakcie walki staraj się stale pozostawać w ruchu, a samego przeciwnika atakować przy pomocy broni dystansowej lub ataków z bliska wykonywanych bronią białą albo pięściami. Aby szybko znaleźć się w pobliżu latającego Gryfa można skorzystać ze specjalnego uniku w stylu walki Psotnik.

085

Po zakończeniu walki wskocz na podwyższenie i zniszcz skrzepy krwi na końcu. Następnie przejdź przez krwawe przejście, pokonaj kilku wrogów i kontynuuj do areny z drugim wrogiem, czyli Cieniem (2).

Jak dobrze wiesz ten rywal jest dość szybki i wyprowadza różne ataki - od pojedynczych uderzeń, przez obszarowego jeża, kończąc na ciosach zadawanych w powietrze. W tym przypadku sam zdecyduj czy wolisz prowadzić walkę na dystans czy też będziesz skracał dystans i atakował rywala z bliska.

Walka z Koszmarem, Gryfem i Cieniem

Po pokonaniu Cienia wskocz na szczyt kamiennych platform, rozpraw się z kilkoma przeciwnikami (jeśli zniszczysz trzech z czerwonymi kryształami, to pojawi się niebieska kula) i zniszcz skrzep krwi. Załatw rycerzy i ruszaj dalej, aż dotrzesz na arenę z Gryfem i Cieniem, których musisz pokonać jednocześnie.

086

W ten sposób odblokujesz drogę do przejścia, z którego skorzystaj. Na ostatniej arenie musisz stawić czoła Gryfowi, Cieniowi oraz Koszmarowi (3). Ważne jest ciągłe pozostawanie w ruchu i atakowanie Koszmaru w pierwszej kolejności, ponieważ pasek zdrowia na dole ekranu będzie spadał tylko w momencie atakowania jego.

W międzyczasie wykonuj uniki zarówno przed atakami Koszmaru, jak i Cienia i Gryfa. Wymaga to niemal ciągłego pozostawania w ruchu. Dwójką ostatnich rywali zajmuj się w momencie, gdy osłabisz Koszmar na tyle, że zniknie.

Skupiaj się wtedy na pozostałej dwójce i kulach, w które się zamieniają, tak długo, aż Koszmar pojawi się ponownie, po czym znów atakuj głównie niego. Po zakończonej walce rozpocznie się finalna scenka, po której misja się skończy.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Więcej artykułów od Michał Basta