Devil May Cry 5 - Rozdroże V (Misja 14): bossowie Cavaliere Angelo, Artemis, Goliat, spotkanie Malfas

Odblokowujemy zabrane moce i eliminujemy starych przeciwników.

Po przejściu przez areny w misji 13 o nazwie Trzech wojowników otrzymasz możliwość pokierowania V. Rusz przed siebie - po kilku chwilach dotrzesz na otwartą przestrzeń, gdzie rozpocznie się scenka przerywnikowa, w której bohater straci wszystkie swoje moce.

Po chwili staniesz na placu z trzema portalami. Każdy z nich prowadzi do innego bossa, z którym będziesz musiał się zmierzyć - są to słabsze wersje przeciwników pokonanych już wcześniej podczas gry.

Dodatkowo przed każdą potyczką z rywalem będziesz mógł odnowić jedną z umiejętności V. Poniżej przedstawiamy do jakich przeciwników prowadzą poszczególne portale oraz proponujemy kolejność odblokowywania kolejnych zdolności V.

069

Walki z Cavaliere Angelo, Artemis i Goliatem

Poniżej opisujemy krótkie taktyki, ułatwiające walkę z poszczególnymi przeciwnikami.

070

Przed walką z Cavaliere Angelo (4) proponujemy odblokować Cień. Przeciwnik jest bowiem rycerzem, który przemieszcza się po ziemi i dlatego będzie łatwiej go w ten sposób atakować. Najlepiej trzymać się na dystans, aby nie narażać się na ataki mieczem, a ataki dystansowe dobrze jest po prostu omijać. Należy też pamiętać o możliwości teleportowania się wroga.

071

W przypadku walki z Artemis (5) dobrze jest wybrać Gryfa. Rywalka jest bowiem latającym bossem i dużo łatwiej będzie ją atakować właśnie atakami dystansowymi. Ponadto należy pamiętać, aby unikać jej szarż oraz wystrzeliwanych pocisków.

072

Przed walką z Goliatem (6) pozostanie już tylko odblokowanie Koszmaru. Przywołanie go oraz skorzystanie z Cienia i Gryfa spowoduje, że pojedynek nie powinien być zbyt długi. Należy tylko pamiętać, aby nie zbliżać się za bardzo do przeciwnika i unikać jego ataków dystansowych.

Przejście do Malfas

Po pokonaniu wszystkich wrogów wrócisz na arenę z nieaktywnymi już portalami. Zostaną tu otworzone drzwi, przez które należy przejść. Zanim to uczynisz warto skorzystać z Gryfa, aby dostać się na podwyższenie z czerwonymi kulami, a potem przelecieć z niego na drugie z fragmentem niebieskiej kuli (7).

073

Po przejściu przez drzwi podążaj przed siebie jedyną możliwą drogą. Kilka razy natkniesz się na korzenie blokujące drogę. W takich przypadkach odszukuj i niszcz skrzepy krwi, dzięki czemu odblokujesz przejścia. Kontynuuj w ten sposób, aż dotrzesz do jaskini z Malfas, gdzie misja się zakończy.

Warto dodać, że w ostatniej części misji, przed dotarciem do jaskini Malfas, możesz odnaleźć przejście do tajnej misji 10.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami