Istnieją trzy warianty umiejętności Impuls. Pierwsze dwa koncentrują się na oznaczaniu przeciwników, a więc związane są z planowaniem potyczki, choć doskonale sprawdzą się także już podczas wymiany ognia.

Trzeci wariant możemy zastosować również przed rozpoczęciem strzelaniny, choć często sprawdzi się także podczas walki, zwłaszcza wtedy, gdy na arenę wkroczy rozwinięty technologicznie przeciwnik.

  • Skaner - wysyła impuls w okolicy i oznacza wizualnie w interfejsie wszystkich namierzonych wrogów.
  • Pilot - zostaje wysłany we wskazane miejsce, skąd bezustannie skanuje pobliski teren w poszukiwaniu wrogów, których następnie zaznacza w interfejsie agenta.
  • Zagłuszacz - emituje silne impulsy, przeładowując i unieruchamiając systemy elektroniczne przeciwnika.
the_division_2_umiejetnosci_impuls

Kiedy wybrać i dla kogo są umiejętności Impuls w The Division 2

Układając czteroosobową drużynę warto wiedzieć, że posiadanie dwóch agentów z umiejętnościami Impuls mija się z celem. Nawet gdy zdecydujemy się na inny wariant tej umiejętności, nie wspomoże to znacznie potyczki.

Umiejętności Impuls warto wybrać wówczas, gdy lubimy znać rozmieszczenie przeciwników jeszcze przed walką. Granie z losowymi graczami, którzy mają tendencję do parcia przed siebie bez względu na wszystko, może okazać się z Impulsem pozbawione sensu. W dobrze zorganizowanej grupie jest jednak bardzo pomocne.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.