Devil May Cry 5 - Demoniczny Król (Misja 08): krwiobieg, Baphomet, boski posąg, boss Urizen

Przedzieramy się przez zaświaty, aby dotrzeć do głównego przeciwnika poznanego w prologu.

Po pokonaniu rycerzy w misji Zjednoczony Front wcielisz się ponownie w postać Nero, która trafiła do innego wymiaru. Rusz przed siebie, zbierając spotkane po drodze kule.

W pewnej chwili dotrzesz na arenę, gdzie bohater zostanie zaatakowany przez spory oddział przeciwników, których zabij. Kontynuuj, aż do windy z kamiennymi podestami. Aby się niego dostać wskocz na podwyższenie z lewej strony, a potem przeskocz na platformę.

Poczekaj chwilę, aż winda zawiezie Nero na górę, po czym przeskocz na stały grunt. Przygotuj się teraz do walki z grupą wrogów - będą to przede wszystkim wyrastające z ziemi korzenie Klifota. Rozpraw się z nimi, jak najszybciej, po czym ruszaj dalej przed siebie, jedyną możliwą drogą.

Krwiobiegi, Baphomety i boski posąg

Na jej końcu natkniesz się na krwiobieg (1) - wejdź do środka, a po chwili zostaniesz przeniesiony do nowej lokacji.

042

Odeprzyj atak wrogów, rusz przed siebie i pokonaj rywali na platformie. Przejdź przez most i ruszaj dalej. W pewnej chwili dotrzesz do przepaści, gdzie zeskocz na dół i kontynuuj.

043

Po raz pierwszy spotkasz tu Baphometa (2) - nowy rodzaj przeciwnika. Nie są to wrogowie zbyt wytrzymali, ale posługują się magią, najczęściej przywołując lodowe szpikulce, raniące bohatera oraz wypuszczając kule energetyczne.

Zbliżaj się do nich i eliminuj w pierwszej kolejności. Potem pokonaj jeszcze grupę riotów i wejdź do kolejnego krwiobiegu.

044

Dotrzesz do miejsca z boskim posągiem (3), gdzie możesz ulepszyć zdolności i ekwipunek bohatera. Posąg działa zatem identycznie, jak budki telefoniczne. Ruszaj dalej i zeskocz na dół, gdzie będziesz musiał stoczyć walkę z rycerzami znanymi z poprzedniej misji.

Po walce przejdź przez krwiobieg, pokonaj kolejnych wrogów i skorzystaj z windy, która zawiezie bohatera na górę (możesz z niej przeskoczyć na platformę, z której uzyskasz dostęp do tajnej misji 5.

Walka z bossem - Urizenem

Po wjechaniu na górę kontynuuj, aż dotrzesz do budki telefonicznej, której możesz użyć do wezwania Nico. Następnie rusz w lewo i kontynuuj do areny z Urizenem.

045

Walka z przeciwnikiem będzie podobna, do pierwszego starcia, znanego z prologu, a jej wynik będzie podobny.

  • Urizen będzie atakował z wykorzystaniem lasera (4), który możesz próbować przeskakiwać.
  • Drugim typem ataku będą ogniowe kule, które omijaj.
  • W trakcie próby podejścia do Urizena będzie on chroniony przez specjalną, ruchomą tarczę (5). Możesz próbować ją atakować.

W trakcie pojedynku staraj się ciągle przebijać przez tarczę i unikać wrogich ataków tak długo, aż uda się zranić wroga. Dojdzie wtedy do drugiej części potyczki, gdzie wróg wstanie z tronu i będzie dodatkowo ostrzeliwał Nero seriami pocisków i korzystał z linek z grotami. Kiedy poziom życia bohatera mocno spadnie, pojawi się demon, który uratuje Nero przed śmiercią.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami