Devil May Cry 5 - otchłań i testowanie umiejętności

Poznaj miejsce, w którym możesz trenować walkę.

Podczas rozwijania bohatera w warsztacie Nico znajdującym się w jej furgonetce, będziemy mogli dokładnie przetestować wybrane zdolności i ulepszenia. Wprawdzie przy każdym zakupie jest dokładna informacja oraz filmik, jednak nie ma to jak przetestować nowego elementu w praktyce.

Jest to możliwe przy zdolnościach i ulepszeniach, po najechaniu na które pojawia się opcja Wypróbuj (1). Wystarczy z niej skorzystać, a po chwili zostaniemy przeniesieni do nowej lokacji o nazwie Otchłań.

Jest to coś w rodzaju poligonu w zaświatach, gdzie możemy dowolnie testować różne umiejętności. W prawym górnym narożniku wyświetlana jest informacja o danej zdolności (2), a nieco niżej klawiszologia (3). Wystarczy podejść do przeciwnika (4) i potraktować go, jak worek treningowy.

otchlan

W trakcie wypróbowywania nowych zdolności możesz na bieżąco sprawdzać wciskane przez siebie klawisze i ilość obrażeń (5) zadawanych wrogowi przez poszczególne ataki. Po przeprowadzeniu prób wystarczy wrócić do sklepu Nico i zdecydować czy chcesz zakupić daną umiejętność/ulepszenie czy z niego zrezygnować.

Należy przy tym pamiętać, że próby nie dotyczą wszystkich zakupów. Przykładowo rozwinięcie Poskramiacza demonów zapewni nam po prostu dodatkowy slot na następną tego typu broń.