Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Fallout 76 otrzyma system warzenia trunków

W marcowej aktualizacji.

Przedstawiciele firmy Bethesda ujawnili szczegóły na temat systemu warzenia i destylacji, który 12 marca trafi do sieciowego Fallout 76 w ramach pierwszej aktualizacji z cyklu Dzikie Appalachy.

Po wykonaniu zadania fabularnego o nazwie „Nukabimber daje w palnik”, gracze uzyskają dostęp do stanowiska rzemieślniczego. Umieszczone w bazie C.A.M.P. pozwoli wytwarzać zróżnicowane trunki dla dorosłych na bazie gromadzonych przepisów.

Napoje podzielono na trzy rodzaje - wina i mocne alkohole, piwa oraz drinki. Każdy zapewni określone bonusy dla postaci, przynosząc jednocześnie negatywne efekty. Autorzy podkreślają też, że niektóre mikstury będą w pełni skuteczne dopiero po przeprowadzeniu fermentacji.

Warzenie rozpocznie się w tym miejscu

Przykładem jest Petardziana Whiskey. W wersji świeżej sprawi, że ataki wręcz wywołają samozapłon, zadający obrażenia nie tylko wrogom, ale i bohaterowi. Jeżeli jednak trunek „poleżakuje”, pozwoli dodatkowo podpalać przeciwników także po atakach balistycznych.

Piwa muszą przejść fermentację, choć posiadają jedynie odmianę standardową. Jednym z trunków tego typu jest Chmielowy Myśliwy, który zwiększy stabilność lunety i zadawane obrażenia w walce ze zwierzętami, ale zmniejszy celność systemu VATS.

Zobacz na YouTube

Zobacz: Fallout 76 - Poradnik, Solucja

Drinki można zaś spożyć od razu po przyrządzeniu. Do wspomnianej kategorii należy między innymi Tequila Sunrise z krwią kleszcza - wypełni wskaźnik głodu, ale może wywołać chorobę. Nowe receptury gracze otrzymają od robota Sama, wykonując codzienne misje.

Mechanika warzenia i destylacji jest jednym z dodatkowych elementów zaplanowanych na bieżący rok. W nadchodzących tygodniach i miesiącach Fallout 76 wzbogaci się o kolejne misje oraz tryby rozgrywki.

Źródło: Bethesda

Read this next