Podczas pobytu w lokacji o nazwie Wołga możesz dotrzeć na małą wysepkę na południu. Najlepiej dostać się tam łodzią, uważając przy okazji na wodne mutanty. W jednym z domów można odnaleźć sporych rozmiarów silnik spalinowy (1). Kiedy do niego podejdziesz okaże się, że nie działa, ponieważ bak z paliwem jest pusty.

Jeśli chcesz rozwiązać tę zagadkę, uruchomić silnik oraz dzięki temu dostać się do wnętrza domku, to wykonaj poniższe czynności. Warto to uczynić, ponieważ rozwiązanie łamigłówki zapewni dostęp do tajnego pokoju, gdzie znajdziemy ulepszenie do latarki w postaci kontrolera ładowania baterii.

Po stwierdzeniu, że w silniku brakuje benzyny wyjdź na zewnątrz. Obejdź do i zlokalizuj kanister (2). Podnieś go, wróć do domku, przelej benzynę do silnika i uruchom ją dźwignią z prawej strony.

szopa

W ten sposób przywrócisz zasilanie. Zwróć uwagę na kable z prawej strony, które biegną do pobliskiej szopy. Udaj się do niej i wejdź do środka. Z lewej strony znajduje się dźwignia (3), którą przestaw.

W ten sposób otworzysz stalowe drzwi (4). Przejdź przez nie i wejdź po belce na sufit budynku. Przejdź do sąsiedniego pokoju i zeskocz na dół. Użyj ręcznej ładowarki na generatorze z lewej, po czym przejdź przez czerwone drzwi i wróć do szopy. Następnie przestaw dźwignię (5) i otwórz drzwi na lewo od niej.

szopa2

Wejdź do nowego pomieszczenia i rusz przed siebie. Po chwili dotrzesz do stołu z ciałem (7). Przestaw dźwignię (6) z lewej, co spowoduje przeciążenie układu. Po chwili będziesz mógł podejść do ciała i wyciągnąć z niego ulepszenie w postaci kontrolera ładowania baterii.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.