Metro Exodus - Wołga: uratowanie Anny, bunkier z mutantami

Odszukujemy zaginioną dziewczynę i pomagamy jej wyjść z opresji.

Po dotarciu do mechanika o imieniu Kriest i skorzystaniu z jego warsztatu, opuść jego kryjówkę. Możesz tego dokonać tak samo, jak się do niej dostałeś lub korzystając z linki i karabińczyka, żeby szybko przenieść do zrujnowanego domu.

Uważaj, ponieważ tym razem pojawi się w nim więcej mutantów - zwłaszcza na klatce schodowej i parterze. Jeśli posiadasz pistolet z tłumikiem, to możesz eliminować je z zaskoczenia strzałami w głowę tak, aby nie zwracać na siebie uwagi.

W trakcie drogi otrzymasz z Aurory komunikat o tym, że Anna wybrała się samotnie na patrol, z którego nie wróciła. Twoim celem będzie jej odnalezienie i sprawdzenie, co takiego się stało. Skorzystaj z mapy, a szybko zlokalizujesz biały krzyżyk między Aurorą, a kryjówką Kriesta.

Po zlokalizowaniu miejsca zacznij kierować się w jego stronę, uważając po drodze na szybkie mutanty. W pobliżu jest domek, w którym możesz się ukryć, a także skorzystać z warsztatu.

027

Kiedy będziesz gotowy odnajdź flagę na jednym z pagórków. Tuż obok niej jest świecący na niebiesko obiekt (1).

Zbliż się do niego, a Artem wpadnie w dziurę. Znajdzie się w bunkrze i odnajdzie ledwo przytomną Annę. Po założeniu jej maski gazowej postąp identycznie z głównym bohaterem. Kolejnym celem będzie wydostanie się z tego miejsca.

028

Rusz przed siebie podpalając wszystkie napotkane pajęczyny, które mogłyby spowalniać Artema. Omiń zamknięte drzwi i skieruj się w prawo. Przejdź obok toksycznych zbiorników i, jeśli chcesz, zestrzel kłódkę na drzwiach z prawej. W ten sposób otrzymasz dostęp do pomieszczenia z karabinem, surowcami i dziennikiem.

Udaj się do przejścia naprzeciwko i kontynuuj do kolejnego korytarza. Z lewej strony, za kratą, zobaczysz zwłoki mężczyzny. Skieruj się w prawo i przejdź przez szczelinę (2) między ścianami.

029

Trafisz do pomieszczenia z mutantem, którego najlepiej pozbyć się z broni z tłumikiem. Przejdź do kolejnego korytarza. Możesz od razu udać się w stronę wyjścia z lewej lub skierować się w prawo i obejść całe pomieszczenie. Jest tu nieco surowców, ale natkniesz się też na dużą grupę mutantów, więc musisz być przygotowany na walkę.

Bez względu na to czy postanowiłeś walczyć mutantami czy nie, po skierowaniu się w lewo w stronę wyjścia i tak zachowaj czujność, ponieważ natkniesz się na kilku wrogów. Podejdź do żółtej skrzynki elektrycznej (3) i przy pomocy ręcznego generatora zasil ją.

030

Przejdź w prawo i kontynuuj, aż dotrzesz do dużego zaworu (4). Otwórz przy jego pomocy zamknięte do tej pory drzwi (5), a także wejście do bunkra. Po chwili do środka wejdą kompanii, którzy pomogą Annie.

Po wykonaniu zadania możesz posłuchać żołnierzy i partnerki, a następnie samotnie wrócić do Aurory.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami