Metro Exodus - szybka podróż, linki i karabińczyk

Klasycznego sposobu na szybkie przemieszczanie się brak, ale są pewne alternatywy.

W trakcie przechodzenia kolejnych etapów i odkrywania nowych miejsc, szybko zorientujesz się, że autorzy przygotowali sporych rozmiarów miejscówki, po których można swobodnie się przemieszczać. Zazwyczaj znajdują się w nich nie tylko miejsca związane z zadaniami głównymi i pobocznymi, ale także na przykład kryjówki z warsztatami, gdzie można tworzyć nowe przedmioty.

I pomimo, że poszczególne miejsca są często oddalone od siebie, to autorzy nie przewidzieli możliwości korzystania z opcji szybkiej podróży. Oznacza to, że za każdym razem musisz dostawać się do wyznaczonych miejsc samemu.

Dlatego tak ważne jest odpowiednie przygotowanie się. Zawsze posiadaj w inwentarzu zapas apteczek, amunicji oraz filtrów, ponieważ nigdy nie wiesz, co może stanąć na drodze Artema. Czasami uda się pokonać jakiś odcinek bez spotykania żadnych wrogów, a innym razem możesz trafić na bardzo silną grupę oponentów.

lina

Warto w tym miejscu zaznaczyć, że chociaż opcja szybkiej podróży jest niedostępna, to autorzy przewidzieli możliwość szybkiego przemieszczania się między niektórymi punktami.

Dobrym przykładem są wysokie wieże, od których biegną stalowe linki (1) prowadzące do innych miejsc. Wystarczy skorzystać z karabińczyka (2), który zdobywamy po odwiedzeniu Kreista w Wołdze i możemy błyskawicznie dostać się do punktu, gdzie linka się kończy.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami