Przedstawiciele firmy Sega i studia Creative Assembly poinformowali o przesunięciu premiery Total War: Three Kingdoms. Strategia zadebiutuje 23 maja, choć początkowo miała ukazać się 7 marca.

We wpisie opublikowanym na oficjalnej stronie serii wyjaśniono, że powodem opóźnienia jest konieczność dopracowania projektu. Twórcy podkreślają, że chcą doszlifować poszczególne mechanizmy rozgrywki. Dodatkowe tygodnie wykorzystają też na usunięcie błędów.

„Mamy szczęście, że możemy podejmować decyzje, które są dobre dla naszych gier, a w tym przypadku oznacza to poświęcenie większej ilości czasu na odpowiednie przygotowanie wszystkiego. Od upartego trzymania się daty premiery ważniejsze jest dostarczenie produkcji, którą można byłoby cieszyć się w pełni” - wyjaśniają deweloperzy.

total_war_three_kingdoms_poslizg
W Total War: Three Kingdoms pojawi się 12 grywalnych frakcji

Nowa odsłona cyklu zapowiada się na jedną z bardziej innowacyjnych i wyróżniających się części historycznej serii. Dużych zmian doczekał się interfejs, a twórcy opracowali nawet dwa rodzaje kampanii - romantyczną i realistyczną.

Pierwsza położy o wiele większy nacisk na generałów i wprowadzi między innymi system pojedynków bohaterów. Podczas takich starć reszta armii wstrzyma wszystkie działania na czas potyczki czempionów.

Zobacz: Total War: Three Kingdoms - premiera i najważniejsze informacje

Reklama

O autorze

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Redakcja Eurogamer.pl

Piotrek zajmuje się w naszym serwisie głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Więcej artykułów od Piotr Bicki

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały