The Outer Worlds zaoferuje system TTD, inspirowany VATS, znanym z serii Fallout - wynika z wywiadu przeprowadzonego przez Game Informer. Twórcy określili też przybliżony czas przejścia gry.

Współreżyser Tim Cain i główny projektant Charles Staples przedstawili TTD, czyli Tactical Time Dilatation (Taktyczna Dylatacja Czasu), który pozwoli na spowolnienie rozgrywki i wygodniejsze celowanie. Co więcej, znaczenie będzie miało też to, w którą część ciała wycelujemy.

System pomoże szczególnie graczom, który nie przepadają za pierwszoosobową kamerą.

outer
The Outer Worlds powstaje nie tylko dla miłośników strzelanek

- To przede wszystkim gra RPG, ale wygląda jak strzelanka, dlatego rozgrywka będzie przypominać strzelankę - zaznaczył Staples.

Ujawniono również przybliżoną długość gry. Twórcy szacują, że przejście głównej kampanii powinno zająć od 15 do 40 godzin. Pogramy dłużej, jeżeli zdecydujemy się na nie zabijać przeciwników. Rozgrywkę wydłużą także misje poboczne.

Istotnym ułatwieniem będą towarzysze, których zdolności bojowe poprawiają również możliwości gracza. Kompanom będzie można również wydawać polecenia oraz przypisać specjalne cechy.

Jest też nowy gameplay, który prezentuje walkę, eksplorację i wspomniany system TTD.

Produkcja zadebiutuje w 2019 roku na PC, PS4 i Xbox One i ma być „RPG nowej generacji”. Dokładna data premiery nie jest jeszcze znana.

Reklama

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały