Wyzwania w Fortnite Battle Royale to specjalne zadania, które gracze mogą wypełniać w trakcie rozgrywania meczów. Są dodatkiem do głównych celów rozgrywki, czyli strzelania i próby jak najdłuższego przeżycia podczas rywalizacji.

Najważniejsze są wyzwania tygodniowe.

Wyzwania są różnorodne - od likwidowania konkretnej liczby wrogów, po odnajdywanie sekretnych obiektów. Ich wypełnianie zapewnia punkty doświadczenia (XP) oraz gwiazdki bojowe. Gwiazdki zbieramy po to, by w miarę ich kolekcjonowania odblokowywać kolejne stopnie Karnetu Bojowego - każdy sezon to 100 stopni do odblokowania, a na każdym czekają nowe nagrody.

Wyzwania dnia i wyzwania tygodniowe

Co 24 godziny w Fortnite pojawiają się nowe wyzwania dnia. Są one związane z celami bojowymi, takimi jak zabicie określonej liczby przeciwników. Kiedy wypełnisz je w trakcie trwania danego dnia, to otrzymasz nagrody. Szczegóły na temat ich realizacji znajdziesz w lobby w menu głównym gry, na lewo od postaci.

Wyzwania tygodniowe stanowią z kolei osobną sekcję. Są to zadania wyjątkowe, a 3 z nich (na 7) przeznaczone są jedynie dla osób, które wykupią Karnet Bojowy - dla każdego kolejnego sezonu należy kupić nowy karnet. W każdym tygodniu pojawia się zestaw nowych wyzwań. Można je podzielić na różne kategorie:

Nie musisz kończyć tygodniowych wyzwań w danym tygodniu. Najważniejsze, aby zrealizować je przed ukończeniem danego sezonu. W ten sposób zyskasz określone nagrody.

fafawwaf
Taki skin otrzymamy za zdobycie 100 poziomu Karnetu do końca sezonu

Wszystkie wyzwania tygodniowe

Poniżej znajduje się lista aktualnych tygodniowych wyzwań w sezonie 7. Od najświeższych, po najstarsze, które można dalej wykonywać przez cały czas trwania sezonu.

Wyzwania 10 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

  • Postaw wieżyczkę strzelniczą lub pułapkę raniącą w różnych meczach
  • Przeszukaj skrzynie w Golfowym Gniazdku lub Wypasionej Wyrwie
  • Likwidacje - karabin szturmowy

Wymagające karnetu:

  • Zadaj obrażenia przeciwnikom z broni z lunetą
  • Etap 1: Zdobądź wynik co najmniej 5 pkt. na strzelnicy na wschód od Płaczącej Puszczy
  • Odwiedź przyczółki w jednej grze
  • Traf przeciwnika Schładzaczem lub Discobombą w różnych meczach

Wyzwania 9 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

  • Użyj podstępnego bałwana w różnych meczach (5 gwiazdek bojowych)
  • Etap 1: Wyląduj w sklepowej Sadybie (1 gwiazdka bojowa)
  • Zlikwiduj przeciwników na Rozdrożach Rupieci lub Sklepowej Sadybie (10 gwiazdek bojowych)

Wymagające karnetu:

Wyzwania 8 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

Wymagające karnetu:

  • Odwiedź Oazę Odpoczynku i Słone Strzechy w jednej grze
  • Przeszukaj skrzynie w Szemranych Szybach lub Samotnym Schronisku
  • Zadaj obrażenia przeciwnikom podczas jazdy samochodem
  • Likwidacje - broń wybuchowa

Wyzwania 7 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

Wymagające karnetu:

  • Etap 1: wyląduj w Słonych Strzechach (1 gwiazdka bojowa)
  • Przeszukaj skrzynie w Zalewie Zdobyczy lub Lodowych Lądowiskach (5 gwiazdek bojowych)
  • Zniszcz lecące burzoloty X-4 (10 gwiazdek bojowych)
  • Etap 1: zadaj obrażenia przeciwnikom w jednym meczu (3 gwiazdki bojowe)

Wyzwania 6 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

  • Przeszukaj pojemniki z amunicją w różnych nazwanych lokacjach (5 gwiazdek bojowych)
  • Przeszukaj zimne gnomy (5 gwiazdek bojowych)
  • Wyeliminuj przeciwników w Pagodach Pomyślności lub Wykrzywionych Wieżach (10 gwiazdek bojowych)

Wymagające karnetu:

Wyzwania 5 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

  • Etap 1: wyląduj na Srogim Szczycie (1 gwiazdka bojowa)
  • Uszkodź budowle przeciwnika (5 gwiazdek bojowych
  • Likwidacje - broń z tłumikiem (10 gwiazdek bojowych)

Wymagające karnetu:

Wyzwania 4 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

  • Użyj Burzolota X-4 w różnych miejscach (5 gwiazdek bojowych)
  • Odpal fajerwerki (5 gwiazdek bojowych)
  • Zlikwiduj przeciwników w przyczółkach (10 gwiazdek bojowych)

Wymagające karnetu:

  • Etap 1: Zniszcz krzesła (2 gwiazdki bojowe)
  • Zadaj obrażenia przeciwnikom kilofem (5 gwiazdek bojowych)
  • Zlikwiduj przeciwników w Sielskim Siole lub Przyjemnym Parku (10 gwiazdek bojowych)
  • Etap 1: Znajdź literę „O” na zachód od Przyjemnego Parku (2 gwiazdki bojowe)

Wyzwania 3 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

  • Użyj tyrolki w różnych meczach (5 gwiazdek bojowych)
  • Etap 1: Wyląduj w Samotnym Schronisku (5 gwiazdek bojowych)
  • Zabij 2 wrogów bronią legendarną (2 gwiazdki bojowe)

Wymagające karnetu:

Wyzwania 2 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

  • Przeszukaj skrzynie w różnych nazwanych regionach (5 gwiazdek bojowych)
  • Zadaj obrażenia z różnych broni (5 gwiazdek bojowych)
  • Zabij 3 wrogów w Butnych Brzegach lub Zgubnych Ziemiach (10 gwiazdek bojowych)

Wymagające karnetu:

Wyzwania 1 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

Wymagające karnetu:

  • Etap 1: Zatańcz na szczycie korony z kamperów (5 gwiazdek bojowych)
  • Zadaj w sumie 500 pkt obrażeń od trafień w głowę (5 gwiazdek bojowych)
  • Etap 1: Przeszukaj pojemniki z amunicją w jednym meczu (10 gwiazdek bojowych)
  • Zlikwiduj wrogów w 5 różnych nazwanych lokacjach (5 gwiazdek bojowych)

Kiedy resetują się wyzwania codzienne i kiedy pojawiają się wyzwania tygodniowe?

Kolejne wyzwania dzienne, dostępne dla wszystkich użytkowników Fortnite Battle Royale, pojawiają się codziennie o następującej godzinie:

  • Czas Brytyjski (BST): 0:01
  • Czas środkowoeuropejski: 1:01

Wyzwania tygodniowe, z których część dostępna jest jedynie dla posiadaczy płatnego Karnetu Bojowego dla danego sezonu, pojawiają się w każdy czwartek o następującej godzinie:

  • Czas Brytyjski (BST): 14:00
  • Czas środkowoeuropejski: 15:00

Przypominamy, że w przeciwieństwie do codziennych wyzwań, tygodniowe nie muszą być ukończone w konkretnym tygodniu. Aby je zaliczyć, trzeba je wykonać przed zakończeniem bieżącego sezonu. Sezon 7 kończy się w lutym 2019 roku.