Norman Reedus, wcielający się w głównego bohatera Death Stranding, udzielił brytyjskiej redakcji Metro wywiadu, w którym opowiedział o grze oraz współpracy z Hideo Kojimą. Aktor podkreślił, że najnowsza produkcja japońskiego twórcy jest „szalenie skomplikowaną grą”.

- Akcja ma miejsce w dalekiej przyszłości. Nie zabijasz wszystkiego wokół siebie. Chodzi tu o zjednoczenie. To bardzo pozytywna gra, ale jednocześnie straszna i przygnębiająca. To całkiem nowy rodzaj. Nigdy nie widziałem czegoś podobnego, do tego, co robimy - powiedział Reedus.

Amerykański aktor stwierdził, że pomimo analiz, które fani przeprowadzają na podstawie zwiastunów, są w stanie zobaczyć jedynie ułamek tego, co kryje za sobą najnowsza produkcja Hideo Kojimy. Reedus podkreśla, że Death Stranding jest „szalenie skomplikowaną grą”.

- Cały czas mówi mi [Kojima], że ludzie będą oglądać zwiastuny, będą tworzyć teorie i szukać smaczków, a fani rzeczywiście to robią. Materiały pokazują jedynie wycinek gry, nie jej pełny obraz. To skomplikowane. Wiele nauczyłem się o grach podczas prac nad Death Stranding - podkreślił aktor.

Brytyjska redakcja w rozmowie z Normanem Reedusem spytała również o samego Kojimę i współpracę z japońskim twórcą gier, o której aktor wypowiedział się w samych superlatywach. Gwiazda serialu „The Walking Dead” przyznała również, że japoński twórca gier komputerowych jest geniuszem.

Death Stranding trafi wyłącznie na konsolę PlayStation 4. Hideo Kojima wciąż nie ujawnił, kiedy produkcja pojawi się na rynku. Warto jednak wspomnieć, że w grudniu Norman Reedus dał do zrozumienia, że Death Stranding zadedbiutuje na początku tego roku.

Źródło: Metro

Reklama

Komentarze (4)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Najnowsze

Anthem - rozwój javelina: sprzęt, moduły, stymulanty

Wszystko o doświadczeniu oraz przedmiotach, które wpływają ogólną moc javelina.

Anthem - tryby gry: misje, fortyfikacje, gra swobodna

Rodzaje ekspedycji i aktywności, które wykonujemy w Anthem.

Reklama