Electronic Arts pracuje nad kolejną, niezapowiedzianą jeszcze odsłoną wyścigowej serii Need for Speed - wynika z raportu finansowego firmy. W planach jest też nowa gra z serii Plats vs. Zombies.

- Spoglądając w przyszłość, mamy wielką przyjemność wydać Anthem, naszą nową markę, a także rozwinąć Apex i inne doświadczenia związane z Titanfall - powiedział Blake Jorgensen, dyrektor finansowy EA, podczas spotkania z inwestorami.

- Chcemy też wydać nowy tytuł z cyklu Plants vs. Zombies i Need for Speed oraz Star Wars Jedi: Fallen Order tej jesieni, obok naszych sportowych tytułów.

need2
Poprzednia część otrzymała mieszane oceny

Przedstawiciele koncernu nie wyjawili żadnych dodatkowych informacji o wspomnianych tytułach, ale Jorgensen nazwał Plants vs. Zombies oraz Need for Speed „bardzo mocnymi markami na chińskim rynku” (dzięki, Variety).

Ostatnia odsłona samochodowej serii to Need for Speed: Payback, wydany w 2017 roku. Z kolei najnowszą grą o walecznych kwiatach jest Garden Warfare 2 z 2016 roku.

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz

Komentarze (2)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Need for Speed: Payback - Recenzja

Przyjemna jazda na nierównej drodze.

Need for Speed Payback - lista samochodów

Wszystkie samochody: alfabetyczny spis aut.

Abonament Xbox Game Pass trafi na Switch?

W planach są też podobno specjalne odsłony Halo, Gears i Forzy.

Najnowsze

Abonament Xbox Game Pass trafi na Switch?

W planach są też podobno specjalne odsłony Halo, Gears i Forzy.

GeForce GTX 1660 Ti w sprzedaży. Cena od 1339 zł

Karta na architekturze Turing, ale bez ray tracingu.

VR będzie istotne dla PS5 - twierdzi deweloper

Gogle przestaną być tylko gadżetem?

Reklama