Chad Robertson, szef usług sieciowych BioWare, przyznał we wpisie na firmowym blogu, że studio jest zaskoczone tak dużym zainteresowaniem publicznym demem Anthem. W obu weekendowych wersjach demonstracyjnych rozegrano łącznie 40 milionów godzin.

Deweloperzy zwrócili również uwagę na brak większych problemów podczas działania testów.

„Pod względem technicznym wszystko przebiegło bardzo gładko [...] jednakże, co najważniejsze, wasze reakcje były przytłaczająco pozytywne.” - czytamy na blogu BioWare.

javelin
Zaprezentowano również najciekawsze Javeliny stworzone przez graczy podczas publicznego dema

„Obecnie skupiamy się w pełni na premierze i tym, co będzie dalej. Nasz zespół ciężko pracuje nad ukończeniem premierowych wersji i rozpoczyna przygotowania do odliczania […] Pełna wersja gry ma długą listę aktualizacji i poprawek, które nie znalazły się w demie.” - dodaje Robertson.

Zapowiedziano także popremierową zawartość, której przedsmakiem była ognista burza, jaka pojawiła się na niebie na kilka godzin przed końcem otwartego dema. Więcej informacji na temat dodatkowej treści twórcy przekażą już niedługo.

Zobacz: Anthem - premiera i najważniejsze informacje

Anthem zadebiutuje 22 lutego na PC, PS4 i Xbox One.

Reklama