Po przejściu wraz z Adą przez kanały główny bohater trafi z agentką do tajnego laboratorium Umbrelli. Początek związany ze zdobyciem wkładki identyfikacyjnej i dostaniem się do wschodniego skrzydła jest niemal identyczny, jak w przypadku podstawowej kampanii.

Różnica jest taka, ważny przedmiot fabularny, czyli modulator sygnałowy, znajdujesz przy zwłokach żołnierza na platformie, z której dostajesz się do centralnej części pomieszczenia z windą.

We wschodniej części laboratorium dotrzyj do pokoju, gdzie zdobędziesz pustą probówkę. Następnie skorzystaj z komputera z prawej, gdzie wpisuje się kody w postaci czterech znaków.

Tym razem będą nieco inne niż w podstawowej kampanii. Pierwszy z nich (1) odblokouje dostęp do stanowiska, gdzie należy napełnić probówkę, a drugi (2) otworzy przejście do podziemnego kompleksu, do którego schodzi się przez szklarnię.

kody

Udaj się do laboratorium i rozwiąż zagadkę z probówkami, korzystając z następującej kolejności: niebieski, czerwony, zielony, czerwony, niebieski, czerwony, niebieski, zielony, niebieski, czerwony, zielony. Udaj się do podziemi i użyj modulatora sygnałowego na ścianie (częstotliwość URF), aby przywrócić zasilanie.

Udaj się do laboratorium, gdzie schłódź probówkę. Wróć z nią do pokoju, gdzie ją zdobyłeś i wsadź do konsoli, co spowoduje spryskanie szklarni. Udaj się teraz do niej po fioletową wkładkę do bransolety, po czym przygotuj się do ucieczki przed Tyrantem.

Skorzystaj z bransolety, aby dostać się do zachodniej części laboratorium, gdzie użyj modulatora nastawionego na częstotliwość AWS. Zdobądź próbkę wirusa G, a potem rozpocznij ucieczkę walcząc po drodze z Tyrantem G oraz super Tyrantem.

Następnie przebij się do pociągu, gdzie bohatera czeka jeszcze jedno starcie z mutantem. Trzymaj się na dystans i ostrzeliwuj jego głowę, a potem oko w paszczy, aż padnie, dzięki czemu otrzymasz dostęp do alternatywnego zakończenia.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Więcej artykułów od Michał Basta

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

RekomendacjaResident Evil 2 - Recenzja

Nowa gra zbudowana na starych fundamentach.

Resident Evil 2 - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, znajdźki, zagadki, łamigłówki, kody, szyfry i sekrety.

Resident Evil 2 - tryb 2nd run (Leon B): kanały

Wraz z Adą przechodzimy przez kanały ściekowe, rozwiązując zagadkę szachową i pokonując Tyranta G.

VideoGramy w Anthem

Misja poboczna.