Resident Evil 2 - laboratorium, szklarnia, sadzonka 43, ulepszenie bransolety (Claire)

Docieramy do wschodniego skrzydła, tworzymy i rozpylamy trującą próbkę i zdobywamy fioletową wkładkę do identyfikatora.

Po przejściu przez kanały i uruchomieniu kolejki linowej Claire trafia z Sherry na rękach do laboratorium Umbrelli. Zacznij od ruszenia przed siebie i skręcenia w prawo.

Podejdź do śluzy i poczekaj, aż bransoletka na ręku dziewczynki aktywuje przejście, po czym rusz przed siebie. Aby zyskać swobodę ruchów i móc kontynuować zacznij od skierowania się do pomieszczenia ochrony naprzeciwko recepcji. Podejdź do łóżka, połóż w nim Sherry i poczekaj, aż Claire weźmie od małej bransoletę, zapewniającą dostęp do dalszych części laboratorium.

Zanim wyruszysz w dalszą drogę warto rozejrzeć się po pomieszczeniu i podnieść amunicję, a zwłaszcza przyjrzeć się mapie. Jeśli chcesz skorzystać z zapisu gry lub skrzyni, to możesz uczynić to w małym pomieszczeniu na lewo od recepcji.

Skieruj się teraz do korytarza na prawo od recepcji, który prowadzi do kawiarni. Oczyść ją z zombie i zlokalizuj drabinę prowadzącą do szybu. Przejdź nim do kuchni, wyjdź na korytarz i skieruj się w prawo do pokoju wypoczynkowego, gdzie zdejmij niebieską wkładkę elektryczną z ręki zwłok i połącz ją z bransoletą.

Dotarcie do szklarni, próbka, zdobycie modulatora sygnału

W ten sposób otrzymasz dostęp do innych części laboratorium. Warto dodać, że w szafce znajdziesz ulepszenie do iskrownika o nazwie kondensator wysokich napięć. Wróć do korytarza z recepcją i przejdź przez drzwi na końcu.

076

Trafisz do centralnej części laboratorium. Użyj wkładki na panelu z lewej, po czym przejdź do windy. Skieruj się w lewo i skorzystaj z drugiego panelu, aby odblokować dostęp do wschodniego skrzydła. Od tego momentu rozwój wypadków jest zbliżony do tego z historii Leona.

Po przejściu przez westybul (bezpieczny pokój) udaj się przez pokój okazać do sterowni szklarni, po drodze uważając na zombie bluszcze. W sterowni wyjmij pustą probówkę z konsoli (1), a na komputerze z prawej wpisz odpowiedni kod (2).

077

Kolejnym celem będzie zniszczenie sadzonki 43. Wyjdź do szklarni i podejdź do drugiego przejścia z lewej, które otworzyłeś kodem w komputerze. Zejdź na dół, rozpraw się z zombie i sprawdź statuetkę na stole. Pod jej podstawą znajdziesz kolejny kod (3), który trzeba będzie użyć w komputerze nieco później.

Skieruj się do korytarza z prawej i załatw dwa lizacze. Przejdź do klatki schodowej, po której wejdź na górę do magazynu. Z lewej strony znajdziesz modulator sygnału (4), który podnieś. Przejdź przez drzwi, aby wrócić do westybulu.

078

Udaj się ponownie do sterowni szklarni i w komputerze wpisz kod ze statuetki (3). W ten sposób uzyskasz dostęp do mieszalnika w laboratorium, do którego dostaniesz się przechodząc przez pierwsze drzwi na lewo ze szklarni. Podejdź do mieszalnika i rozwiąż zagadkę z probówkami.

Po uzyskaniu płynu wróć do podziemnego pomieszczenia, gdzie znalazłeś statuetkę i podejdź do elektrycznego urządzenia na ścianie z lewej (5). Obejrzyj modulator sygnałowy, przestaw frekwencję na MURF (6) i obracaj obydwa pokrętła tak, aby stworzyły na środku jedną linię sygnału (7).

079

W ten sposób przywrócisz elektryczność i odblokujesz bezpieczny pokój (przy lokacji z rurą) oraz laboratorium niskich temperatur. Udaj się do niego i schłodź próbkę w maszynie. Wróć do pokoju kontrolnego i umieść ją w konsoli, z której wziąłeś probówkę. Następnie przejdź do szklarni i podejdź do ciał (8) z prawej, przy których znajdziesz fioletową wkładkę do bransolety.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami