Po przejściu przez kanały i uruchomieniu kolejki linowej Claire trafia z Sherry na rękach do laboratorium Umbrelli. Zacznij od ruszenia przed siebie i skręcenia w prawo.

Podejdź do śluzy i poczekaj, aż bransoletka na ręku dziewczynki aktywuje przejście, po czym rusz przed siebie. Aby zyskać swobodę ruchów i móc kontynuować zacznij od skierowania się do pomieszczenia ochrony naprzeciwko recepcji. Podejdź do łóżka, połóż w nim Sherry i poczekaj, aż Claire weźmie od małej bransoletę, zapewniającą dostęp do dalszych części laboratorium.

Zanim wyruszysz w dalszą drogę warto rozejrzeć się po pomieszczeniu i podnieść amunicję, a zwłaszcza przyjrzeć się mapie. Jeśli chcesz skorzystać z zapisu gry lub skrzyni, to możesz uczynić to w małym pomieszczeniu na lewo od recepcji.

Skieruj się teraz do korytarza na prawo od recepcji, który prowadzi do kawiarni. Oczyść ją z zombie i zlokalizuj drabinę prowadzącą do szybu. Przejdź nim do kuchni, wyjdź na korytarz i skieruj się w prawo do pokoju wypoczynkowego, gdzie zdejmij niebieską wkładkę elektryczną z ręki zwłok i połącz ją z bransoletą.

Dotarcie do szklarni, próbka, zdobycie modulatora sygnału

W ten sposób otrzymasz dostęp do innych części laboratorium. Warto dodać, że w szafce znajdziesz ulepszenie do iskrownika o nazwie kondensator wysokich napięć. Wróć do korytarza z recepcją i przejdź przez drzwi na końcu.

076

Trafisz do centralnej części laboratorium. Użyj wkładki na panelu z lewej, po czym przejdź do windy. Skieruj się w lewo i skorzystaj z drugiego panelu, aby odblokować dostęp do wschodniego skrzydła. Od tego momentu rozwój wypadków jest zbliżony do tego z historii Leona.

Po przejściu przez westybul (bezpieczny pokój) udaj się przez pokój okazać do sterowni szklarni, po drodze uważając na zombie bluszcze. W sterowni wyjmij pustą probówkę z konsoli (1), a na komputerze z prawej wpisz odpowiedni kod (2).

077

Kolejnym celem będzie zniszczenie sadzonki 43. Wyjdź do szklarni i podejdź do drugiego przejścia z lewej, które otworzyłeś kodem w komputerze. Zejdź na dół, rozpraw się z zombie i sprawdź statuetkę na stole. Pod jej podstawą znajdziesz kolejny kod (3), który trzeba będzie użyć w komputerze nieco później.

Skieruj się do korytarza z prawej i załatw dwa lizacze. Przejdź do klatki schodowej, po której wejdź na górę do magazynu. Z lewej strony znajdziesz modulator sygnału (4), który podnieś. Przejdź przez drzwi, aby wrócić do westybulu.

078

Udaj się ponownie do sterowni szklarni i w komputerze wpisz kod ze statuetki (3). W ten sposób uzyskasz dostęp do mieszalnika w laboratorium, do którego dostaniesz się przechodząc przez pierwsze drzwi na lewo ze szklarni. Podejdź do mieszalnika i rozwiąż zagadkę z probówkami.

Po uzyskaniu płynu wróć do podziemnego pomieszczenia, gdzie znalazłeś statuetkę i podejdź do elektrycznego urządzenia na ścianie z lewej (5). Obejrzyj modulator sygnałowy, przestaw frekwencję na MURF (6) i obracaj obydwa pokrętła tak, aby stworzyły na środku jedną linię sygnału (7).

079

W ten sposób przywrócisz elektryczność i odblokujesz bezpieczny pokój (przy lokacji z rurą) oraz laboratorium niskich temperatur. Udaj się do niego i schłodź próbkę w maszynie. Wróć do pokoju kontrolnego i umieść ją w konsoli, z której wziąłeś probówkę. Następnie przejdź do szklarni i podejdź do ciał (8) z prawej, przy których znajdziesz fioletową wkładkę do bransolety.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Więcej artykułów od Michał Basta

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

RekomendacjaResident Evil 2 - Recenzja

Nowa gra zbudowana na starych fundamentach.

Resident Evil 2 - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, znajdźki, zagadki, łamigłówki, kody, szyfry i sekrety.

Resident Evil 2 - tryb 2nd run (Leon B): laboratorium, alternatywne zakończenie

Gniazdo Umbrelli, skrzydło wschodnie i zachodnie, wirus G i trzech bossów.

Anthem - rozwój javelina: sprzęt, moduły, stymulanty

Wszystko o doświadczeniu oraz przedmiotach, które wpływają ogólną moc javelina.

Najnowsze

Anthem - rozwój javelina: sprzęt, moduły, stymulanty

Wszystko o doświadczeniu oraz przedmiotach, które wpływają ogólną moc javelina.

Anthem - tryby gry: misje, fortyfikacje, gra swobodna

Rodzaje ekspedycji i aktywności, które wykonujemy w Anthem.

Reklama