Anthem - ulepszanie javelinów (pancerzy), zmiana broni, crafting i Kuźnia

Modyfikacja javelinów. Jak zmienić broń? Gdzie znajduje się Kuźnia?

Na tej stronie, oprócz informacji jak ulepszać javeliny, dowiesz się:

  • gdzie znajduje się Kuźnia
  • jak zmienić broń
  • jak zmodyfikować javelin
  • jak zmienić wygląd javelina
  • jak zmienić javelin na inny

Dzięki javelinom w znacznej mierze rozwijamy naszą postać, wyposażając ją w nowe zdolności, lepszą broń, a także zmieniając wygląd egzoszkieletu.

Aby zmodyfikować javelin, należy udać się do Kuźni, która znajduje się Forcie Tarsis, głównym mieście ludzi i bazie wypadowej pomiędzy misjami.

008

Na powyższej mapie zaznaczyliśmy dokładną lokalizację Kuźni (1). W rzeczywistości nie znajduje się ona w żadnym budynku. Wystarczy podejść do panelu (3), który mieści się przed wejściem na platformę z twoim javelinem (2), i aktywować go.

009

Zostaniemy przeniesieni do menu, w którym widnieją dwie zakładki:

  • Wyposażenie (4) - na tym ekranie zmienimy broń (6) oraz modyfikacje, które udało nam się zdobyć, wykonując misje. Pieczęcie/Układy/Moduły (7) (w zależności od klasy) odpowiadają za Zdolności, a Moduły (8) zwiększają statystyki javelina (pancerz, obrażenia, ilość amunicji itd.);
  • Wygląd (5) - na tym ekranie spersonalizujemy naszego pilota, zmieniając kolory, motywy i kształty poszczególnych części javelina. Opcji jest bardzo dużo.
010

W zakładce Wyposażenie i Wygląd, w każdym podzespole, znajduje się opcja Wytwórz, dzięki której możemy stworzyć nowy przedmiot, o ile oczywiście posiadamy wystarczające zasoby oraz schemat.

W Kuźni odblokujemy i zmienimy javelin na inny (Sztorm, Łowca, Śmigasz lub Kolos). Aby tego dokonać, należy kliknąć na przycisk Javeliny (9).

W prawym, górnym rogu ekranu Kuźni znajdują się informacje - podsumowanie (10) - dzięki którym bez przechodzenia do poszczególnych części javelina, szybko sprawdzimy nasze wyposażenie, w tym broń oraz Zdolności. Co więcej, sprawdzimy moc naszego pilota oraz status rzadkości (określany kolorami), na który wpływają rodzaje używanego sprzętu.