Latanie to podstawa w Anthem. Dlatego warto nauczyć się poruszać się w powietrzu i manewrować, by jak najlepiej kontrolować postać w locie. Zaprocentuje to podczas intensywnych walki, podczas których powinniśmy być cały czas w ruchu. Uchronimy się przed pociskami wrogów, a co więcej, możemy także zaskoczyć przeciwników, przelatując nad ich głowami i atakując ich od tyłu.

Więcej na temat samej walki i poruszania się w powietrzu podczas potyczek znajdziesz na stronie:
Anthem - walka: jak walczyć w powietrzu.

Na tej stronie dowiesz się, co zrobić, aby wydłużyć latanie w javelinie. Egzoszkielet nagrzewa aię podczas lotu, toteż mamy ograniczone możliwości poruszania się w powietrzu. Wysoka temperatura pancerza uniemożliwia latanie bez jego ochładzania.

Istnieje natomiast kilka sposobów, dzięki którym można latać dłużej, a nawet - wykorzystując teren - bez przerw unosić się nad ziemią.

Najprostszym sposobem na ochłodzenie javelina jest powrót na ziemię. Już po chwili spędzonej na podłożu, gdy temperatura naszego egzoszkieletu spadnie, możemy znowu wznieść się w powietrze.

011

Dla bardziej zaawansowanych "lotników" twórcy przygotowali mechaniki, dzięki którym ochłodzimy javelin, znacznie wydłużając czas lotu, a poruszając się blisko wody, nawet jesteśmy w stanie latać bez końca.

Przelatując bowiem nad wodą, otrzymamy efekt Ochłodzenia, dzięki któremu temperatura javelina nie wzrośnie. Podczas dłuższego lotu nad rzekami, stawami czy wodospadami pasek nagrzewnia zniknie całkowicie.

Pikując w dół, sprawimy, że pasek nagrzania szybko zniknie. Aby tego dokonać, musimy wzbić się wysoko w powietrze, a następnie "zanurkować" w stronę ziemi. Ewentualnie, gdy znajdziemy się w wyższych częściach lokacji, wykorzystajmy ukształtowanie terenu do szybkiego lotu w dół.

Więcej artykułów od Marcin Dolata

Anthem - bronie: najlepsze rodzaje uzbrojenia

Opis wszystkich typów broni dostępnych w grze.

Anthem - zagadka: odblokowanie drzwi i wyłączenie bariery (Ukryte głębiny)

Rozwiązujemy zagadki (otwarcie drzwi, usunięcie bariery) w misji: Ukryte głębiny.

Anthem - zagadka: odblokowanie drzwi (Kuszący cel)

Otwieramy wrota prowadzące do badaczy w misji: Kuszący cel.

Anthem - jak odblokować i zmienić javeliny

Wyjaśniamy, jak zdobyć i założyć nowy pancerz.

Anthem - jak odebrać dodatki z Edycji Legionu Świtu i przedsprzedaży

Ulepszenie do Edycji Legionu Świtu i premia przedsprzedażowa.

Najnowsze

Abonament Xbox Game Pass trafi na Switch?

W planach są też podobno specjalne odsłony Halo, Gears i Forzy.

GeForce GTX 1660 Ti w sprzedaży. Cena od 1339 zł

Karta na architekturze Turing, ale bez ray tracingu.

VR będzie istotne dla PS5 - twierdzi deweloper

Gogle przestaną być tylko gadżetem?