Podczas pobytu we wschodnim laboratorium staniesz przed zadaniem zniszczenia sadzonki 43. Jest to kilkuetapowe wyzwanie w trakcie którego będziesz musiał najpierw zdobyć pustą fiolkę we wschodniej części laboratorium, a potem spełnić jeszcze kilka wymagań opisanych w solucji.

W pewnej chwili będziesz musiał dotrzeć do laboratorium, do którego wejście znajduje się na zachodzie szklarni. W środku jest automat do mieszania próbek, do którego dostęp uzyskasz po odwiedzeniu podziemnej części laboratorium i zdobyciu statuetki z kodem, który należy wpisać w sterowni szklarni.

Kiedy to nastąpi udaj się z pustą próbką do odblokowanej maszyny. Celem będzie napełnienie fiolki do poziomu czerwonego okręgu (1). Zauważ, że każda z próbek ma inną pojemność:

  • Pierwsza (2) jest najwyższa.
  • Druga (3) jest średnia.
  • Trzecia (4) jest najniższa.
probki

Zadanie polega na takim przelewaniu cieczy, aż napełnisz jedną z nich do wspomnianego, czerwonego okręgu. Ciecz przelewasz wciskając zielony klawisz (5). Płyn zawsze jest przelewany z próbki środkowej do tej z lewej strony.

Dwa pozostałe przyciski - (6, 7) służą do wymiany próbek. Pierwszej z drugą (6) oraz drugiej z trzecią (7).Gdybyś miał problemy z właściwą kolejnością, to możesz skorzystać z gotowego rozwiązania. Wystarczy wciskać klawisze w następującej kolejności:

Czerwony, zielony, niebieski, czerwony, zielony, niebieski, czerwony, zielony.

W ten sposób zyskasz pojemnik do rozpylania z płynem.

Uwaga - w przypadku przechodzenia gry po raz drugi zagadka jest nieco trudniejsza: niebieski, czerwony, zielony, czerwony, niebieski, czerwony, niebieski, zielony, niebieski, czerwony, zielony.

RekomendacjaResident Evil 2 - Recenzja

Nowa gra zbudowana na starych fundamentach.

Resident Evil 2 - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, znajdźki, zagadki, łamigłówki, kody, szyfry i sekrety.

Resident Evil 2 - tryb 2nd run (Leon B): laboratorium, alternatywne zakończenie

Gniazdo Umbrelli, skrzydło wschodnie i zachodnie, wirus G i trzech bossów.

Abonament Xbox Game Pass trafi na Switch?

W planach są też podobno specjalne odsłony Halo, Gears i Forzy.

Najnowsze

Abonament Xbox Game Pass trafi na Switch?

W planach są też podobno specjalne odsłony Halo, Gears i Forzy.

GeForce GTX 1660 Ti w sprzedaży. Cena od 1339 zł

Karta na architekturze Turing, ale bez ray tracingu.

VR będzie istotne dla PS5 - twierdzi deweloper

Gogle przestaną być tylko gadżetem?