Po dotarciu do kanałów podczas gry Leonem, bohater zostanie ranny i będzie potrzebował czasu na zebranie sił. W tym czasie będziemy sterować postacią agentki FBI, czyli spotkanej już wcześniej Ady.

W trakcie przechodzenia przez kolejne pomieszczenia w kanałach, Ada będzie musiała uciec Tyrantowi. Po uczynieniu tego trafi do miejsca nazwanego spalarnią. Kiedy się tam znajdziesz skieruj się na podwyższenie z prawej strony i skorzystaj z dźwigni przy konsoli, aby otworzyć drzwi do wielkiego pieca.

Następnie udaj się do niego i podejdź do ciała. Znajdziesz przy nim ważny przedmiot fabularny, a mianowicie bransoletę identyfikacyjną, która przyda się w dalszej części etapu. Obecnie większym zmartwieniem będzie wydostanie się z pieca, w którym bohaterka zostanie zamknięta przez Annette.

piec

Aby wydostać się z pułapki Ada będzie musiała doprowadzić przy pomocy wizualizatora prąd do trzech skrzynek nad drzwiami, a potem wysadzić je w powietrze. Warto w tym miejscu dodać, że po prawej stronie pieca znajdują się dwa przekaźniki, w tym pierwszy (1), ze źródłem prądu. Z lewej strony jest jeden taki przekaźnik.

Oto kolejność hakowania kolejnych urządzeń, umożliwiająca szybkie wydostanie się z pieca:

  • Zhakuj pierwszy przekaźnik (1) z prawej, a potem zniszcz lewą skrzynkę nad drzwiami.
  • Przestaw drugi przekaźnik z prawej i zniszcz prawą skrzynkę nad drzwiami.
  • Przestaw przekaźnik po lewej stronie i zniszcz środkową skrzynkę nad drzwiami.

W ten sposób doprowadzisz do otworzenia drzwi, dzięki czemu Ada będzie mogła opuścić piec.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Więcej artykułów od Michał Basta

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

RekomendacjaResident Evil 2 - Recenzja

Nowa gra zbudowana na starych fundamentach.

Resident Evil 2 - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, znajdźki, zagadki, łamigłówki, kody, szyfry i sekrety.

Resident Evil 2 - tryb 2nd run (Leon B): laboratorium, alternatywne zakończenie

Gniazdo Umbrelli, skrzydło wschodnie i zachodnie, wirus G i trzech bossów.

Anthem - rozwój javelina: sprzęt, moduły, stymulanty

Wszystko o doświadczeniu oraz przedmiotach, które wpływają ogólną moc javelina.

Najnowsze

Anthem - rozwój javelina: sprzęt, moduły, stymulanty

Wszystko o doświadczeniu oraz przedmiotach, które wpływają ogólną moc javelina.

Anthem - tryby gry: misje, fortyfikacje, gra swobodna

Rodzaje ekspedycji i aktywności, które wykonujemy w Anthem.

Reklama