Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Resident Evil 2 - granatnik i karta magnetyczna

Docieramy do karty w pracowni plastycznej i odblokowujemy dostęp do GM 79.

Podczas gry w Resident Evil bohaterowie nie muszą ograniczać się do broni startowych, czyli pistoletu i rewolweru. Wraz z postępami w grze będzie możliwość zdobycia silniejszego oręża, dzięki któremu walka z coraz potężniejszymi przeciwnikami stanie się łatwiejsza.

Należy przy tym pamiętać, że zarówno w kampanii Leona, jak i Claire pojawiają się pewne różnice. Jedną z nich są zdobywane bronie. O ile Leon może wejść w posiadanie między innymi strzelby oraz miotacza ognia, o tyle Claire dysponuje innym zestawem broni.

Oprócz standardowego rewolweru bohaterka może zdobyć granatnik, który jest odpowiednikiem wspomnianej strzelby u Leona. Zdobywa się go tak samo, jak wspomniany przed chwilą oręż.

Aby to uczynić należy udać się do wschodniej części piętra (2F) i wejść do pracowni plastycznej, z którą związana jest zagadka rzeźby cesarza. W pokoju znajdziesz kartę magnetyczną. Wróć z nią na parter, do zachodniej części komisariatu i skieruj się pokoju z depozytami. Przejdź przez pierwsze pomieszczenie i wejdź do drugiego. Umieść kartę w czytniku z prawej (1), dzięki czemu otworzysz szafkę z granatnikiem GM 79 (2).

Pamiętaj, że nie jest to jedyna broń, jaką można zdobyć na komisariacie. Do kolejnej, czyli pistoletu maszynowego MQ 11 możesz dostać się po dotarciu do zbrojowni STARS.


Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Oczekiwanie na obraz okładki

Resident Evil 2 Remake

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami.
Komentarze