Figurki szopa pracza to specjalny rodzaj sekretów przygotowanych przez autorów Resident Evil 2. Są to zabawne przedmioty, których nie da się zbierać. Można je jedynie zniszczyć, na przykład strzelając do nich z pistoletu. Właśnie w taki sposób gra zalicza nam ich odkrycia.

Figurki (1) potrafią stać w wielu różnych miejscach. Czasami znajdziemy je stojące na widoku, na przykład na stoliku w centrum lokacji. Innym razem mogą ukrywać się w różnych zakamarkach na ziemi lub na podwyższeniach.

Poniżej prezentujemy miejsca, w których można znaleźć opisane wyżej sekrety. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że część figurek pojawia się jedynie w konkretnej kampanii - Leona lub Claire. Aby dotrzeć do wszystkich nie wystarczy zatem jednokrotne przejście gry.

Jeśli chcesz dowiedzieć się nieco więcej na temat samych figurek, to w trakcie kampanii, po dotarciu na podziemny parking skieruj się do strzelnicy, gdzie znajduje się żółte pudełko. Na jednym z blatów znajdziesz magazyn związany z szopami.

szop

Szop #1 - w zachodnim biurze. Siedzi na szafce na prawo od napisu „Welcome Leon".

Szop #2 - w biurze S.T.A.R.S. na piętrze 2F - znajdziesz go między komputerami z prawej strony pomieszczenia.

Szop 3 - w pobliżu schodów przed biurem komendanta we wschodniej części posterunku. Szop stoi na stoliku przy schodach.

Szop #4 - na strzelnicy na wschód od podziemnego parkingu. Figurka jest przy jednej z tarcz.

Szop #5 - w pokoju socjalnym, do którego dotrzesz po przejściu przez podziemny parking. Szop jest między łóżkiem, a torbą.

Szop #6 - w korytarzu na zachód od wieży zegarowej, z którą związana jest zagadka w kampanii fabularnej. Figurka stoi na oknie po lewej.

Szop #7 - w kanałach po ucieczce zmutowanemu aligatorowi. Figurka znajduje się na lewo za stertą śmieci.

Szop #8 - w kampanii fabularnej Leona, po tym, jak wcielisz się w postać Ady. Figurkę szopa znajdziesz na prawo od pieca w spalarni.

Szop #9 - w kanałach pomiędzy kanałem dolnym, a magazynem z zaopatrzeniem. Na lewo od wejścia do magazynu stoi taczka - szop jest na prawo od niej.

Szop #10 - w północno-wschodniej części kawiarni w laboratorium. Figurkę znajdziesz na stole na prawo od telewizora.

Szop #11 - w pokoju do spania na południe od kuchni. Szopa znajdziesz w łóżku na lewo od ciała, z którego zdejmujesz niebieską wkładkę elektroniczną. Odblokować to miejsce będziesz mógł jednak dopiero po odwiedzeniu wschodniego laboratorium i skorzystania z modulatora sygnału na mechanizmie na ścianie.

Szop #12 - w krzakach na prawo od wejścia do komisariatu, zaraz na początku gry (Claire - tryb 2nd run).

Szop #13 - we wschodnim magazynie na piętrze komisariatu znajduje się pomieszczenie, do którego możesz się dostać posiadając klucz kier. Szop będzie na jednym z pudeł z lewej strony od wejścia (tylko Claire).

Szop #14 - podczas odwiedzania terenu miasta za komisariatem znajdziesz opuszczony autobus. Wejdź do środka, a figurka będzie stała z prawej strony (tylko Claire).

Szop #15 - w sierocińcu na piętrze w pokoju zabaw. Figurka będzie stała na półce na wprost wejścia do pomieszczenia. Możesz ją zobaczyć, jako Sherry, ale zdobyć może ją tylko Claire.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Więcej artykułów od Michał Basta