Po zakończeniu odwiedzin w pokoju kontrolnym i rozwiązaniu przy tym zagadki szachowej otworzysz przejście prowadzące do dalszej części lokacji.

Przejdź przez otworzone niedawno drzwi i pozbieraj po drodze różne zioła, z których możesz porobić proszki lecznicze. Kontynuuj jedyną możliwą droga, aż dotrzesz do pomieszczenia ze skrzynką elektryczną i przełącznikami. Przestaw je tak, aby obydwie strzałki znalazły się na czerwonych polach.

W tym celu możesz włączyć następujące przełączniki (patrząc od lewej):

  • Pierwszy
  • Drugi
  • Czwarty

Spowoduje to włączenie zasilania, po czym będziesz musiał po raz drugi w grze stawić czoła mutantowi Tyrantowi G.

Walka z Tyrantem G i udzielene pomocy Adzie

Pierwsza część pojedynku rozpocznie się w pokoju, gdzie włączyłeś zasilanie. Przy próbie wyjścia pojawi się Tyrant, który zniszczy i zablokuje drzwi, a w pokoju zacznie rozprzestrzeniać się ogień.

041

Staraj się pozostawać w ruchu, ponieważ przeciwnik będzie robił w suficie dziury i próbował łapę chwycić bohatera. Unikaj jej do czasu, aż rywal zniszczy drzwi i wejdzie do środka. Ostrzelaj wtedy oko na jego prawym ramieniu i przebiegnij szybko obok przeciwnika. Biegnij cały czas jedyną możliwą drogą, aż dotrzesz do miejsca z kontenerem.

Obiegnij go i wciśnij lewy przycisk konsoli (1), co spowoduje odjazd kontenera. Następnie poczekaj, aż boss znajdzie się na miejscu kontenera (2), po czym ostrzelaj jego oko w ramieniu. Kiedy uklęknie wciśnij szybko prawy przycisk na konsoli i poczekaj, aż kontener (3) uderzy w rywala. Powtarzaj tę taktykę, aż uporasz się z przeciwnikiem.

042

Następnie przeszukaj teren, bo znajdziesz tu między innymi amunicję. Po walce przejdź do budynku na wschodzie i skieruj się do pomieszczenia na śmieci. Otwórz przejście dźwignią (4) i obejrzyj scenkę z Leonem i Adą.

Następnie podążaj cały czas za agentką FBI, aż dotrzecie do kolejki liniowej. Wsiądź do środka i, jeśli będziesz gotowy, przestaw dźwignię, co spowoduje, że wyruszysz do laboratorium Umbrelli.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Więcej artykułów od Michał Basta

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

RekomendacjaResident Evil 2 - Recenzja

Nowa gra zbudowana na starych fundamentach.

Resident Evil 2 - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, znajdźki, zagadki, łamigłówki, kody, szyfry i sekrety.

Resident Evil 2 - tryb 2nd run (Leon B): laboratorium, alternatywne zakończenie

Gniazdo Umbrelli, skrzydło wschodnie i zachodnie, wirus G i trzech bossów.

Anthem - rozwój javelina: sprzęt, moduły, stymulanty

Wszystko o doświadczeniu oraz przedmiotach, które wpływają ogólną moc javelina.

Najnowsze

Anthem - rozwój javelina: sprzęt, moduły, stymulanty

Wszystko o doświadczeniu oraz przedmiotach, które wpływają ogólną moc javelina.

Anthem - tryby gry: misje, fortyfikacje, gra swobodna

Rodzaje ekspedycji i aktywności, które wykonujemy w Anthem.

Reklama