Podczas pobytu w zachodniej części komisariatu prędzej czy później trafisz do sporych rozmiarów pomieszczenia, jakim jest biblioteka. Po zejściu na parter zorientujesz się, że przy jednym z regałów znajduje się lewarek, któremu brakuje dźwigni.

Początkowo nie będziesz mógł nic z tym zrobić. Dopiero w dalszej części gry, po pierwszym przejściu przez podziemny parking i powrocie na komisariat, będziesz w stanie rozwikłać tę sprawę. Aby to uczynić należy najpierw zdobyć odpowiedni klucz - trefl, jeśli gramy Leonem lub kier, jeżeli sterujemy Claire.

Każdy z tych kluczy umożliwia otworzenie drzwi prowadzących do archiwum, które znajduje się w południowo zachodniej części posterunku na parterze. Kiedy się do niego dostaniesz podejdź do biurka i podnieś leżącą na nim dźwignię (1).

lewarek

Teraz sprawa jest już prosta. Wystarczy udać się do biblioteki, wsadzić zdobyte narzędzie w lewarek i przestawić go, co spowoduje opuszczenie regału. Następnie przesuń wszystkie regały z książkami maksymalnie w prawo.

W ten sposób stworzysz przejście prowadzące do drewnianych drzwi, przez które przejdziesz na kolejne piętro (3F) w głównym holu i będziesz mógł dotrzeć do wieży zegarowej.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.