Po dotarciu na podziemny parking, a następnie do więzienia i nieszczęśliwym zakończeniu scenki z Benem trzeba będzie dostać się do karty magnetycznej, która wisi mu na szyi.

Zacznij od podniesienia czerwonej korby leżącej na drewnianym stole na prawo od celi. Następnie przypatrz się skrzynce elektrycznej na ścianie. Okaże się, że aby popłynął prąd należy najpierw zdobyć kostki z obwodami.

W sumie do zdobycia są dwie, a wskazówki odnośnie pierwszej, a konkretnie na temat tego, że znajduje się w generatorowni, znajdziesz w notatce leżącej na stoliku z prawej. Jednak do ich zdobycia jeszcze długa droga.

Najpierw trzeba będzie przeszukać teren znajdujący się na wschód od podziemnego parkingu. Dlatego wróć na parking i skieruj się do drzwi z prawej.

Kostnica, klucz, panel i zagadka z przełącznikami

Istnieje kilka możliwości dalszego postępowania. Sugerujemy udanie się w prawo i przejście przez psiarnię (warto zastrzelić bestie w klatkach), a potem udanie się do kostnicy. Z lewej strony od wejścia, przy drugich zwłokach od lewej (trzeba je wyciągnąć) znajdziesz klucz karo, który wkrótce się przyda (uważaj na dwa zombie).

021

Po jego zdobyciu wróć na korytarz i udaj się na północ. Skorzystaj z korby w miejscu na ścianie z prawej strony, co otworzy dalsze przejście. Rusz przed siebie i udaj się do pomieszczenia z generatorem. Przed sobą znajdziesz pomarańczowe pudełko (1).

Obejrzyj je z poziomu ekwipunku, a następnie otwórz. W ten sposób wejdziesz w posiadanie pierwszej poszukiwanej części elektrycznej, czyli panelu. Po jego zabraniu dojdź do końca pomieszczenia, gdzie znajdziesz skrzynkę z przełącznikami. Podejdź do niej i włącz dwa ostatnie przełączniki, co spowoduje odblokowanie drzwi na korytarzu. Przejście to umożliwia przedostanie się do wschodniej części komisariatu.

022

Jednocześnie przygotuj się do odparcia ataku dzikich psów, które nadejdą z tyłu. W dalszej części eksplorowania trzymaj broń w pogotowiu, ponieważ psy będą pojawiać się często. Uważaj zwłaszcza na szyby wentylacyjne i niskie przejścia, z których lubią nieoczekiwanie wychodzić (2).

Wróć teraz do północnego korytarza i odwiedź strzelnicę. Oprócz kilku żywych trupów znajdziesz tu również żółte pudełko (otwórz je w ekwipunku, a zdobędziesz klucz 7439) oraz informację o wspomnianym kluczu i uszkodzonym radiowozie. Ponadto, dzięki kluczowi karo, będziesz mógł zajrzeć do sąsiedniego pokoju.

023

Jeśli chcesz możesz teraz wrócić na podziemny parking i po zabiciu kilku psów wcisnąć klawisz na zdobytym kluczu. W ten sposób otworzysz bagażnik radiowozu z lewej strony, gdzie znajduje się kolba do pistoletu. Umożliwia lepsze celowanie, ale przez nią broń zajmuje w ekwipunku więcej miejsca.

Bez względu na to czy zdecydujesz się na ten krok czy też nie, to kolejnym będzie przejście przez odblokowane drzwi (3) i powrót do wschodniej części komisariatu.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.