W trakcie przeszukiwania komisariatu w zachodniej części parteru możemy wejść do pokoju z depozytami. Znajduje się tu kilka zamkniętych szafek, które można otwierać przy pomocy konsoli. Wystarczy wpisać numer szafki i go zatwierdzić. Jest to to samo pomieszczenie, w którym jest także strzelba.

Problem w tym, że na konsoli brakuje dwóch cyfr - 2 oraz 3. O problemach z mechanizmem informuje też notatka leżąca z lewej strony pomieszczenia. Bez uzyskania dostępu do klawiszy nie będziemy w stanie otworzyć wszystkich szafek.

Pierwszy poszukiwany klawisz możesz znaleźć na drugim piętrze (2F), gdzie możesz dostać się z poziomu klatki schodowej. Chodzi konkretnie o szatnię dla policjantów oraz pomieszczenie z prysznicami (początkowo nie możesz przejść dalej z powodu gorącej pary).

Z prawej strony szatni, na półce z ręcznikami, znajduje się przenośny sejf, a na ścianie wisi instrukcja z nim związana. Jeśli rozwiążesz zagadkę związaną z tym urządzeniem, to w nagrodę otrzymasz pierwszy klawisz, który możesz użyć jako zastępnik cyfry 2 lub 3.

klawisz1

Drugi z klawiszy też znajdziesz w przenośnym sejfie. Jest on w pralni w południowo zachodniej części posterunku na poziomie 2F. Aby się do niego dostać wymagany jest klucz karo, który może zdobyć jedynie Claire (dzięki, tomskijaw).

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Więcej artykułów od Michał Basta