Twórcy bijatyki Mortal Kombat 11 oznajmili, że produkcja w wersji PC powinna być znacznie lepsza niż w przypadku poprzedniej części, która na wspomnianej platformie pozostawiała wiele do życzenia.

W rozmowie z serwisem PC Gamer główny projektant gry - Paulo Garcia - ujawnił, że przeniesienie tytułu na komputery osobiste powierzono polskiemu studiu QLOC. Zespół odpowiadał za analogiczne wydanie edycji XL wcześniejszej odsłony cyklu i Injustice 2.

Deweloper podkreślił, że ekipa jest dobrze zaznajomiona z silnikiem używanym przez NetherRealm, dzięki czemu prace przebiegają szybciej. Zaznaczył, że nie każde DLC i aktualizacja pojawią się jednocześnie na PC i konsolach, ale odstępy nie powinny być duże.

- Nie można wszystkiego przewidzieć, na wiele rzeczy nie mamy wpływu, ale naszym głównym celem jest upewnienie się, że gra jest taka sama na wszystkich platformach sprzętowych - wytłumaczył Garcia.

Poprzednia część serii w wersji komputerowej okazała się mocno niedopracowana. Gracze narzekali na regularne wyłączanie produkcji, liczne spadki płynności oraz pełny błędów tryb wieloosobowy. Sytuację poprawiła edycja XL, którą przygotowało właśnie QLOC.

Mortal Kombat 11 zadebiutuje 23 kwietnia na PC, PS4 i Xbox One, a w maju na Switch. Jedną z wprowadzanych nowości jest rozbudowany system personalizacji wojowników, pozwalający wpływać na przykład na styl walki. Nie zabraknie oczywiście wysokiego stopnia brutalności.

Reklama

O autorze

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Redakcja Eurogamer.pl

Piotrek zajmuje się w naszym serwisie głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Więcej artykułów od Piotr Bicki