W swoim najnowszym raporcie finansowym Netflix ujawnił, że jednym z głównych konkurentów platformy streamingowej jest nastawiony na rozgrywkę sieciową Fortnite.

Usługa rywalizuje z produkcją studia Epic Games pod względem czasu spędzanego przez konsumentów przed ekranem - zarówno telewizora, jak i urządzeń mobilnych. Podkreślono, że na razie serwis przegrywa bezpośrednią walkę o uwagę odbiorców.

W dokumencie jednocześnie zaznaczono, że obecnie wieloosobowa strzelanka jest dla Netflixa znacznie większym konkurentem niż inne stacje oraz platformy transmitujące seriale i filmy, w tym HBO (dzięki, IGN).

netflix_fortnite
Netflix przegrywa w rywalizacji z Fortnite

Zobacz: Fortnite Battle Royale - poradnik dla początkujących

Fortnite cieszy się dużą popularnością - niedawno poinformowano, że liczba zarejestrowanych w produkcji kont przekroczyła 200 milionów. Dla porównania usługa streamingowa posiada 139 milionów aktywnych abonentów.

Tytuł studia Epic Games sukces zawdzięcza przede wszystkim dostępnemu za darmo modułowi Battle Royale, opartym na mechanizmach zabawy rozpowszechnionych przez PUBG. Na jednej wyspie o przetrwanie walczy setka graczy.

Reklama

O autorze

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Redakcja Eurogamer.pl

Piotrek zajmuje się w naszym serwisie głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Więcej artykułów od Piotr Bicki

Komentarze (4)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały