Studio From Software ujawniło, że w Sekiro: Shadows Die Twice nieco inaczej podchodzi do sposobu opowiadania fabuły. W przeciwieństwie do podopiecznych z serii Dark Souls, bohater gry przemówi własnym głosem.

W produkcji gracze pokierują postacią znaną jako The Wolf - opiekunem młodego chłopca. Na samym początku młodzieniec zostanie jednak porwany i wojownik stanie przed zadaniem uratowania dziecka.

W rozmowie z magazynem Game Informer odpowiedzialny we From Software za komunikację z mediami Yasuhiro Kitao ujawnił, że główny bohater tytułu przemówi własnym głosem. Podkreśla, że mężczyzna ma własne myśli, uczucia i poczucie moralności.

sekiro_bohater_glos
The Wolf nie będzie niemym bohaterem

Deweloper zaznacza, że stworzenie postaci z bogatym tłem fabularnym pozwoliło na zastosowanie technik narracyjnych niewykorzystywanych w Demon's Souls i cyklu Dark Souls. Mowa między innymi o tak zwanych „flashbackach”, czyli sekwencjach toczących się w przeszłości.

Zobacz: Sekiro: Shadows Die Twice - premiera i najważniejsze informacje

Autorzy nie rezygnują jednak z części rozwiązań używanych w poprzednich grach japońskiego studia. Gracze staną więc przed możliwością zbierania porozrzucanych po świecie strzępków informacji, by odkryć historię uniwersum.

Sekiro: Shadows Die Twice zadebiutuje 22 marca na PC, PS4 i Xbox One.

Reklama

O autorze

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Redakcja Eurogamer.pl

Piotrek zajmuje się w naszym serwisie głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.