Z God of War w trakcie produkcji usunięto wiele elementów, dlatego finalny produkt w znacznej mierze różni się od początkowych projektów - stwierdził Cory Barlog, reżyser gry, podczas wywiadu udzielonego prowadzącym kanał NoClip na YouTube.

- Mieliśmy o wiele więcej walk z bossami. To była znacznie bardziej ambitna i naprawdę szalona gra. Ale podczas procesu produkcyjnego czasem zdajesz sobie sprawę, że to co robisz jest zbyt ogromne i nie da się temu sprostać.

Barlog już wcześniej wspominał o usunięciu walk z silniejszymi przeciwnikami, jednak w wywiadzie dla NoClip rozwinął temat.

- Zaprojektowanie jednej walki z bossem zajmuje 30 deweloperom półtora roku. To niesamowicie wiele czasu, kiedy o tym pomyślisz. Mieliśmy grupę, która pracowała nad walkami z bossami, ale robili też inne rzeczy. Zdaliśmy sobie sprawę, że niektóre projekty musimy porzucić - tłumaczy reżyser.

god2
Czy druga część zaoferuje więcej walk z ogromnymi oponentami?

Barlog stwierdził też, że trolle (ogromni przeciwnicy posługujący się kamiennym totemem jako bronią) nigdy nie mieli być bossami, jednak zdecydowano się dołączyć do walk charakterystyczne paski życia u dołu ekranu, ponieważ informacja o stanie wytrzymałości oponenta nad jego głową nie była widoczna.

- Dzięki temu gracze mieli poczucie, że w grze było więcej bossów, choć to nie prawda. Nawet podczas E3 utrzymywałem, że trolle to zwykli przeciwnicy. Gdybym mógł, zmieniłbym teraz te paski życia - dodał Barlog.

God of War zadebiutowało 20 kwietnia 2018 roku, wyłącznie na PlayStation 4.

Zobacz: God of War - Poradnik, Solucja

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz

Komentarze (4)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

RekomendacjaGod of War - Recenzja

Fantastyczna i ekscytująca przygoda.

God of War - Poradnik, Solucja

Wszystkie sekrety, porady ogólne, opis przejścia, rozwój postaci.

God of War - Walkirie

Jak walczyć z Eir, Geirdriful, Gondul, Gunnr, Hildr, Kara, Olrun, Rota, Sigrun.

God of War - Uwolnij smoki

Niewola Otra, Ogień Reginna, Ucieczka Fafnira.

Najnowsze

Abonament Xbox Game Pass trafi na Switch?

W planach są też podobno specjalne odsłony Halo, Gears i Forzy.

GeForce GTX 1660 Ti w sprzedaży. Cena od 1339 zł

Karta na architekturze Turing, ale bez ray tracingu.

VR będzie istotne dla PS5 - twierdzi deweloper

Gogle przestaną być tylko gadżetem?

Reklama