Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Reżyser God of War: początkowo to była znacznie bardziej ambitna i szalona gra

Głównie w kontekście walk z bossami.

Z God of War w trakcie produkcji usunięto wiele elementów, dlatego finalny produkt w znacznej mierze różni się od początkowych projektów - stwierdził Cory Barlog, reżyser gry, podczas wywiadu udzielonego prowadzącym kanał NoClip na YouTube.

- Mieliśmy o wiele więcej walk z bossami. To była znacznie bardziej ambitna i naprawdę szalona gra. Ale podczas procesu produkcyjnego czasem zdajesz sobie sprawę, że to co robisz jest zbyt ogromne i nie da się temu sprostać.

Barlog już wcześniej wspominał o usunięciu walk z silniejszymi przeciwnikami, jednak w wywiadzie dla NoClip rozwinął temat.

- Zaprojektowanie jednej walki z bossem zajmuje 30 deweloperom półtora roku. To niesamowicie wiele czasu, kiedy o tym pomyślisz. Mieliśmy grupę, która pracowała nad walkami z bossami, ale robili też inne rzeczy. Zdaliśmy sobie sprawę, że niektóre projekty musimy porzucić - tłumaczy reżyser.

Czy druga część zaoferuje więcej walk z ogromnymi oponentami?

Barlog stwierdził też, że trolle (ogromni przeciwnicy posługujący się kamiennym totemem jako bronią) nigdy nie mieli być bossami, jednak zdecydowano się dołączyć do walk charakterystyczne paski życia u dołu ekranu, ponieważ informacja o stanie wytrzymałości oponenta nad jego głową nie była widoczna.

- Dzięki temu gracze mieli poczucie, że w grze było więcej bossów, choć to nie prawda. Nawet podczas E3 utrzymywałem, że trolle to zwykli przeciwnicy. Gdybym mógł, zmieniłbym teraz te paski życia - dodał Barlog.

God of War zadebiutowało 20 kwietnia 2018 roku, wyłącznie na PlayStation 4.

Zobacz: God of War - Poradnik, Solucja

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

God of War

PS4, PS2, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników.

Komentarze