Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Nowy materiał z Sekiro: Shadows Die Twice wyjaśnia różnice względem Dark Souls

Chodzi o sposób walki.

Sekiro: Shadow Die Twice to nowa gra twórców serii Souls oraz Bloodborne - From Software - ale walka nie przypomina poprzednich projektów studia. O głównych różnicach opowiedział Masaru Yamamura, główny projektant, w rozmowie z Game Informer.

- W początkowej fazie produkcyjnej trudno było nam „uciec” od stylu walki z naszych poprzednich gier. Okazało się jednak, że robimy kolejny raz to samo. Zaczęliśmy więc od nowa i stworzyliśmy coś innowacyjnego.

Deweloper przekonuje, że w Sekiro nie zostało już nic z defensywnego stylu walk w serii Souls oraz metody doskakiwania, ataku i odskakiwania z Bloodborne. W nowej grze kluczem jest zbijanie ataków za pomocą miecza.

Zobacz na YouTube

W Sekiro można sparować niemal każdy atak - nawet stojąc w miejscu. Sztuczka nie jest jednak łatwa do wykonania - twórca przekonuje, że gracze będą musieli się przyzwyczaić do nowego systemu.

Walka oparta na zbijaniu ciosów wymagała od deweloperów dopracowania animacji przeciwników tak, by każdy z każdego ruchu gracz mógł odczytać zamiar wroga i odpowiednio zareagować.

Premiera gry 22 marca na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Zobacz: Sekiro: Shadows Die Twice - premiera i najważniejsze informacje

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Sekiro: Shadows Die Twice

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników.
Komentarze