Przedstawiciele Activision ujawnili, że wykreowana przez studio Infinity Ward seria strzelanek Call of Duty przez lata obecności na rynku wygenerowała więcej przychodów niż filmy Marvela w kinach.

Informację przekazano w komunikacie poświęconym wyznaczeniu nowego prezesa firmy - Roba Kosticha. Ponadto oznajmiono, że słynny cykl przyniósł dwukrotnie więcej pieniędzy niż bilety na wszystkie części Star Wars.

Wydawca nie przedstawił jednak dokładnych liczb, więc nie wiadomo, ile tak naprawdę gotówki wygenerowało Call of Duty. Nie jest również jasne, czy wzięto pod uwagę jedynie przychody z samych gier, czy także dodatków DLC i transakcji cyfrowych.

Najnowszą odsłoną serii jest wydane w październiku ubiegłego roku Black Ops 4. Strzelanka odniosła dość duży sukces - szczególnie na PC, gdzie w ciągu trzech tygodni od premiery znalazła trzykrotnie więcej nabywców od poprzedniej części od studia Treyarch.

Zobacz: Call of Duty: Black Ops 4 - poradnik i najlepsze porady

Call of Duty zadebiutowało w 2003 roku i do tej pory doczekało się kilkunastu dużych gier. Za rozwój marki odpowiadają obecnie trzy zespoły deweloperskie, które na stworzenie kolejnych produkcji mają po trzy lata.

Reklama

O autorze

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Redakcja Eurogamer.pl

Piotrek zajmuje się w naszym serwisie głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Więcej artykułów od Piotr Bicki

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały