Microsoft zamierza zyskać nowych miłośników marki Xbox, koncentrując się na produkcji gier na wyłączność - wynika z nowego wpisu na oficjalnej stronie amerykańskiego koncernu.

„Nie możemy się doczekać, żeby pokazać wam, nad czym pracują nasze zespoły. Skupiamy się na wdrażaniu nowych technologii, dostarczaniu treści nowym platformom i usługom jak Xbox Game Pass, a także tworzeniu gier na wyłączność, które uczynią graczy lojalnymi fanami marki” - czytamy w publikacji.

„Jesteśmy oddani poszerzeniu serii, które wielbiciele już kochają, oraz inwestowaniu w nową, ekskluzywną zawartość trafiającą do każdego typu graczy”.

for
Forza Horizon 4 to jeden z najpopularniejszych tytułów dostępnych w Game Pass

Wpis ma też na celu podsumowanie osiągnięć Microsoftu w 2018 roku. Wspomniano o uzupełnieniu katalogu Game Pass o 116 gier (w tym 17 w dniu premiery) oraz poinformowano, że po dołączeniu do usługi, gracze o niemal 20 proc. zwiększają czas spędzony na wirtualnej rozrywce przy konsoli.

Nie zabrakło fragmentu poświęconego przejęciom: w ubiegłym roku Microsoft wykupił Playground Games, Ninja Theory, Undead Labs, Compulsion Games, InXile Entertainment and Obsidian Entertainment. Stworzono też nowe studio: The Initiative.

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz