Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Assassin's Creed Odyssey od dziś ze skalowaniem poziomów przeciwników

Wyczekiwana funkcja.

Najnowsza aktualizacja Assassin's Creed Odyssey - wprowadzona dziś, 10 stycznia - uzupełnia produkcję o nowe opcje personalizacji rozgrywki. Możemy między innymi ustalić, aby oponenci mieli zawsze ten sam poziom, co bohater (dzięki, Kotaku).

Dotychczas, w zależności od regionu świata, gracz mógł trafić na obszary z przeciwnikami przewyższającymi poziomem Kassandrę lub Alexiosa. W Odyssey nawet niewielka różnica na korzyść oponenta wyraźnie podnosiła poziom trudności.

Od dziś każdy może wybrać jedną z czterech opcji: pierwsza pozostawia dotychczasowy system, druga zrównuje poziom przeciwników z poziomem bohatera, kolejna pozwala uzyskać przewagę do dwóch poziomów nad NPC, a ostatnia - do czterech poziomów.

Nowe rozwiązania powinny ułatwić eksplorację

Warto przypomnieć, że drugi odcinek DLC z Dariusem ukaże się 15 stycznia. W planach są też dwie misje z cyklu Zapomniane greckie mity oraz nowy cyklop.

Assassin's Creed Odyssey zadebiutowało 5 października 2018 roku na PC, PlayStation 4 i Xbox One. To rozwinięcie formuły znanej z Origins, jednak z kilkoma znaczącymi różnicami.

Zobacz: Assassin's Creed Odyssey - Poradnik, Solucja

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Assassin's Creed Odyssey

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników.
Komentarze