Reżyser God of War, Cory Barlog, miał pomysł na rozszerzenie do gry, jednak projekt był za trudny do zrealizowania - powiedział deweloper podczas podcastu opublikowanego na kanale Kinda Funny na YouTube.

- Miałem naprawdę fajny pomysł na DLC. Żałuję, że plany nie wyszły, bo chciałbym to zrobić. To było jednak zbyt ambitne - powiedział Barlog.

- Skończyłoby się na tym, że dodatek byłby odrębną grą. Wszyscy mówili mi, zresztą słusznie, „Człowieku, to szaleństwo. To nie jest DLC, to trochę za duże” - dodał.

Reżyser porównał rozszerzenie God of War do The Last of Us: Left Behind (DLC opowiadającym o wydarzeniach sprzed fabuły głównej gry) oraz Uncharted: Zaginione Dziedzictwo (w którym kierujemy inną postacią i poznajemy odrębną historię).

god
Twórcy już wcześniej podkreślali, że gra jest kompletna

Deweloper nie podał żadnych szczegółów, ale niewykluczone, że w dodatku do God of War wcielilibyśmy się w innego bohatera lub przynajmniej DLC znacząco różniłoby się od podstawowej przygody.

Produkcja zadebiutowała 20 kwietnia, wyłącznie na PlayStation 4.

Zobacz: God of War - Poradnik, Solucja

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz